Naruto Shippuden Episode 232



Alternative

Views: 8367 | Episode List

Comments (51)

uWillKnowPain

@ 2012-10-20 10:12 am#51

How to play this one?

Childofanime

@ 2012-06-04 04:06 am#50

tsunade:Is it my chest,are u saying there too big. lol

TheLastSavior

@ 2012-03-30 04:38 am#49

Add another one the "Filler Arc" .

redwolf35

@ 2012-02-13 04:09 pm#48

smiley
this is super cool but little stupid...

redwolf35

@ 2012-02-13 04:08 pm#47

so cool !!!!!!!!!

ponjayjapz

@ 2011-12-07 05:21 am#46

awesome !

fgfggg

@ 2011-10-20 11:00 am#45

realy realy realy stupid

Yube

@ 2011-10-19 06:34 pm#44

A

lordlanceliu

@ 2011-10-19 02:50 am#43

cool new episode!!!

blkbird1310

@ 2011-10-18 11:48 am#42

i love shino: "that's because u didn't take me along

x9lb babynaruto

@ 2011-10-18 06:47 am#41

Chouji says "Donkey" at 9:29 xD

shaffer

@ 2011-10-18 05:17 am#40

i suspected it is OBITO

SavvyToli

@ 2011-10-17 08:01 pm#39

Btw anyone know who the guy claiming to be Madara is?

SavvyToli

@ 2011-10-17 08:00 pm#38

Btw anyone know who the guy claiming to be Madara is?

SavvyToli

@ 2011-10-17 08:00 pm#37

Btw anyone know who the guys claiming to be Madara is?

SavvyToli

@ 2011-10-17 07:58 pm#36

Great filler, weird intro. Nice to see that both neji and hinata have the will to protect naruto even though they failed before.

Hitoshi

@ 2011-10-17 01:52 am#35

intro sucked should have made a better intro theme

Infinite Zinn

@ 2011-10-16 11:03 pm#34

I would think after a good 3 filters it would be gone but gosh!!! lol still good i guess

SageRinnegan

@ 2011-10-16 07:46 pm#33

out of most of the fillers, this is one of the good ones. however, WHAT THE F*** did they do to the theme somg?? its really creeping me out.

I Just Died

@ 2011-10-16 05:46 pm#32

Yami Naruto looks ugly...

naruto ninetails mode

@ 2011-10-16 03:53 pm#31

its uchiha madara behind the 6th coffin...things have really gotten interesting

naruto ninetails mode

@ 2011-10-16 03:26 pm#30

hey guys do u wanna know the person behind the 6th coffin? manga has just been released...

Goodz

@ 2011-10-16 12:48 pm#29

Spoiler Alert>>>>.......That hollow look that naruto has is when he fights his evil self when taking control of the nine tails. He then fights the nine tails to take full control of its power. Its in the manga.

SageMcAdow

@ 2011-10-15 09:55 pm#28

These fillers are better than all the others I've seen in the early episodes. I actually like watching them. Yeah poor Sai!

BlueSpartan2

@ 2011-10-15 06:14 am#27

iv said it before and ill say it again they made a really big mistake replacing the previous theme song at the beginning which kicked ass with this new sort of bull shit comedy idiotic childlike new theme song

Sage Hman

@ 2011-10-15 02:32 am#26

Kurenai!!!!!!!!!!

Brandon Heat

@ 2011-10-14 08:11 pm#25

anyone know what that curse mark/hallow look naruto has in the outro is all about ?

guardianmo

@ 2011-10-14 08:28 am#24

NOOO MOOOREEE FILLERSS PLZZZZZZZz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

berrytinto

@ 2011-10-14 05:01 am#23

smiley smiley

l33tjesus

@ 2011-10-14 04:43 am#22

poor sai he was left out

NaruuSakuu

@ 2011-10-14 03:41 am#21

i think hinata realized sakura cares for naruto too... sakura stoped herslef when hinata talked about him and said they have to protect him. i think sakura isnt as open as hinata but i think sakura cares alot for naruto then naruhina supporters think she does.. smiley hahah but that girl thinks about him wayyy to much!

Taiketsu Yagami

@ 2011-10-14 03:09 am#20

Why is it only Ino and Hinata have nice boobs T_T

-Haku Yuki-

@ 2011-10-14 02:33 am#19

nice my only complait that girl with the werid glasses wasn't in the chuunin exams she didn't even make an apprnce untill the pain arc she shouldn't have been invited. also their generation is bound to lose a few in the war but other then that awsome episode

monkeyboy635

@ 2011-10-14 02:13 am#18

Wow, a filler I actually enjoyed watching... I can't wait for the war to come though...

rasenchidorihatakestuff

@ 2011-10-14 12:44 am#17

17th!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TJ0001

@ 2011-10-13 10:22 pm#16

meh. this filler made me kinda laugh. so i cant complain. not bad. would be nice though if we got back to the original story

uzumaki81

@ 2011-10-13 08:30 pm#15

another filler....wow...cool....lol..jokes..well still that we have something to watch

Naruta1994

@ 2011-10-13 08:15 pm#14

Good filler...BUT I´D LIKE TO HAVE NO MORE FILLERS!!!When will Naruto reach the place he has to reach??

Rexoniel

@ 2011-10-13 07:20 pm#13

I absolutely loved this episode. I wish more fillers could be like this showing the rest of the characters instead of weird plots with Naruto involving ghost ships and killer mushrooms.

Karylle10

@ 2011-10-13 06:59 pm#12

does HINATA ONLY thinks about NARUTO!!!!!!!!!!

mcpcolas

@ 2011-10-13 06:29 pm#11

that was a very nice episode. does naruto ended dating hinata? anybody knows?

XXDeadpoolXX

@ 2011-10-13 05:33 pm#10

that intro is too funny with yamato and kakashi dancing around lol

webhero

@ 2011-10-13 05:32 pm#9

I wish kishi would pay more attention to the other characters in the manga as much as he does in these fillers

iamkawaii08

@ 2011-10-13 05:21 pm#8

LOL Shino still holding a grudge..
a nice filler I guess..smiley

Narutorasen

@ 2011-10-13 04:54 pm#7

it was alright but i want original story

KishiforPresident

@ 2011-10-13 04:34 pm#6

6th... not a bad episode, but less action than most other fillers

Kaybee246

@ 2011-10-13 04:07 pm#5

its coming to an end..............:<

alienrus

@ 2011-10-13 04:05 pm#4

4th

KidaJune

@ 2011-10-13 02:24 pm#3

smiley

Raigah

@ 2011-10-13 02:12 pm#2

1st

shinobi18

@ 2011-10-13 02:00 pm#1

YAY! smiley

Leave your comment:

 

  • Please keep comments relevant. Any content deemed inappropriate or offensive may be edited and/or deleted.
  • Please use the same BBcode as the forums to format your text or to use smileys.
  • Place spoilers between [spoiler] tags! i.e. [spoiler]Text[/spoiler]