Naruto Shippuden Episode 258

img And now, it is finally time for the latest Naruto Shippuden Anime Episode. This week the episode is entitled "Rivals" and can be downloaded directly from Bittorrent by clicking here: 480p (SD) and 720p (HD) and 1080p (Full HD). But, if you prefer direct downloading the episode (for free and fast!), you can check out our Naruto Anime Downloads page! If you don't want to download but watching the episode online instead or with your iPad, you can check out the Naruto Shippuden Episode 258 episode online. Enjoy!!

Comments (63)

zkifly10

@ 2012-04-18 04:54 pm#63

it is still filler?

tokito33

@ 2012-04-18 09:23 am#62

dont watch the fucking fillers its not worth it !

daniel124

@ 2012-04-18 02:26 am#61

i hate!!!!!!!!!!!!!!!!! Fillers

wkm2

@ 2012-04-18 12:22 am#60

Bast - a bast,
We begin all with the beginning

Лыко - мочало,
Начинаем всё с начала.

Rockspeed23

@ 2012-04-17 01:25 pm#59

Didn't even watch it I'm done with Naruto offically all they can do is give filler crap. Why even watch the anime anymore. I'm glad I never gave Naruto a dime because it isn't worth that much. THEY JUST HAD 30 filler episodes out on sea and they think they need more. Peace out Naruto

cram20

@ 2012-04-17 03:37 am#58

...

akbarnafti

@ 2012-04-16 04:17 pm#57

WTFFFFFFFF. this one is not even a filler. All the faces are so not kishi work and only flash backs to the F.... past episodes.

What the hell kishi is doing??????
does he wanna prolong naruto anime for another 10 years.....

CUT THE CRAB, KISHI.....

ForeverAloneGuy

@ 2012-04-14 07:18 pm#56

Why do they eaven make fillers?

Marschellmathers

@ 2012-04-14 03:54 pm#55

the fillers are quite nice but the war is what i am waiting for especially lady Tsunade's battle with madara...

kisimato minato

@ 2012-04-14 07:37 am#54

nice fillers but i want 2 see only n only war
when will the 10th anniversery come ,so that i can see war

sasukeisgayy

@ 2012-04-14 05:28 am#53

If I wanted to watch whats i the episode I would have just watched the first Naruto but you know this is naruto shippuden so i dont want to watch that

Obito94

@ 2012-04-13 11:00 pm#52

blaaa.... didn't even watch it... i know the pre shippuden episodes by heart by now... anyway i can't wait for KAKASHI VS ZABUZA, INO-SHIKA-CHO VS ASUMA AND KINGAKU AND MANY MANY AWESOME FIGHTS TO COMEEEEE :D

Furtuna

@ 2012-04-13 08:25 pm#51

My media classic player can't show the subtitle. Why is that so? It could show previous episodes.

uchiha hovis

@ 2012-04-13 08:22 pm#50

if you go back and watch the episodes kakashi's hair is a lot longer then watch this one and its kinda short -_-

Breeze212

@ 2012-04-13 05:24 pm#49

i like these fillers..

Minato namikaze2

@ 2012-04-13 05:22 pm#48

damn fillers -.-

shokee

@ 2012-04-13 05:05 pm#47

I kinda like these fillers, they remind me of Bakuman, like they are some sort of "stand-alone-that-isn't-a-stand-alone" episode. Makes you wanna reread the whole story right from the beginning.
What do you think guys?

Jdmponcho92

@ 2012-04-13 11:24 am#46

Its time to see madara! Show these shinobi whats up!

Woodsy69

@ 2012-04-13 09:55 am#45

to all the people asking about the movie we won't get it till late april early may we don't get it till the dvd comes out in Japan

Majora

@ 2012-04-13 04:26 am#44

Worst episode yet.

kyugon

@ 2012-04-13 03:28 am#43

it is nice to watch all the story before we go on to the big fight.

codaassasin

@ 2012-04-13 02:05 am#42

guys, STOP FKING HATING ON THE FILLERS

If you are a true naruto fan, u would like whatever kishi gives us. It makes sense to give these types of fillers, especially after all naruto has gone through and the series coming to an end...

You guys seriously need to appreciate what you have.

Sporticus100

@ 2012-04-13 12:22 am#41

Why didn't they show Haku and Zabuza? Reason I was excited for this...

vjrich

@ 2012-04-12 11:50 pm#40

We're all super spoiled.

Let's not forget how many episodes they give us… a helluva lot more than any US/UK program… but we complain about Filler…

They're preparing manga, anime AND a movie… stuff takes time. Let them work. Think of the 'Filler' as the show being on hiatus and watching reruns. Maybe then you won't complain so much.

mightyM

@ 2012-04-12 11:08 pm#39

lame

kekerot

@ 2012-04-12 10:29 pm#38

well thank you i didnt ******* know that sasuke looked like that when he was young

6ix pains

@ 2012-04-12 10:15 pm#37

fillers end May 10th

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Naruto:_Shippuden_episodes

Hokage Swag

@ 2012-04-12 10:07 pm#36

It's funny reading these comments becuz the exact same ppl are just going to watvvh the next episode anyway....smh

Bokashi

@ 2012-04-12 09:00 pm#35

Ahhhh fowee !!

ImNoOne

@ 2012-04-12 08:12 pm#34

I'd like to thanx all of you who alert me to another 20 min pile of flash backs. I have loads to do and by not seeing it I'm saving time. Thanx

Third Sage

@ 2012-04-12 08:03 pm#33

The war starts in May.

narutobebin

@ 2012-04-12 07:57 pm#32

yep end of the month, it's the 10th anniversary

fahmi835

@ 2012-04-12 07:43 pm#31

filler also we already see old episode ,,,annoying fillers

NARUTO UZUMAKI FAN

@ 2012-04-12 07:06 pm#30

does anyone know when the flash backs will stop

NARUTO UZUMAKI FAN

@ 2012-04-12 07:04 pm#29

worst fucking episode

NARUTO UZUMAKI FAN

@ 2012-04-12 07:03 pm#28

fuck

jisthone

@ 2012-04-12 06:55 pm#27

Why this kolaveri ????

darkfayth

@ 2012-04-12 06:10 pm#26

The tv/manga producers of naruto do not care about your rants and opinions, none of you are paying customers. peace smiley

ZeroCross2

@ 2012-04-12 05:50 pm#25

I hate flashbacks

Rahul30491

@ 2012-04-12 05:30 pm#24

complete waste of time...WTF they will cover evrything in flashback...;(

simon310

@ 2012-04-12 05:04 pm#23

bahh, WTF, this is not even a filler anymore, they are just showing very old episodes again.... What a waste of time

linkuto

@ 2012-04-12 04:00 pm#22

Well at least we're getting closer to the war.

thetrinity848

@ 2012-04-12 03:46 pm#21

I refuse to watch these filler episodes. They usually suck. And judging by the comments this one sucked EXTRA hard.

Pain Akatsuki 1996

@ 2012-04-12 03:24 pm#20

What is that?
We saw all these epizodes. Show War.

Pradhan Tuna

@ 2012-04-12 02:53 pm#19

why these fillers?????

kann1alles

@ 2012-04-12 02:22 pm#18

when does the movie comes out

cram20

@ 2012-04-12 02:01 pm#17

SUCXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

bluejay21

@ 2012-04-12 01:56 pm#16

can make comment but to watch no need to do so... there in no point on watching flashbacks!!!

betterhalf

@ 2012-04-12 01:55 pm#15

no thanks

Jim Rider

@ 2012-04-12 01:52 pm#14

Cant wait for the fillers to go bye bye smiley

Naruto UzRinneganMaki

@ 2012-04-12 01:35 pm#13

filler again. it sucks

jimmbalushi

@ 2012-04-12 01:35 pm#12

IT SUxxxxxxxxxxxxxx

password

@ 2012-04-12 01:35 pm#11

so damn boring y do they always make fillers now

Sinlegend1376

@ 2012-04-12 01:33 pm#10

I didn't watch this crap, either. >_>

opticsnm

@ 2012-04-12 01:32 pm#9

4rth but regret it because its just a repeat of the first few episode of naruto what a waste of time wtf is this shit its worse then filler wtf is kishi thinking what a terrible episode

mamahopsk87

@ 2012-04-12 01:32 pm#8

i'm 5th smiley

Sinlegend1376

@ 2012-04-12 01:32 pm#7

5th

Sharinnigan

@ 2012-04-12 01:32 pm#6

all three of you are gay as hell, firstly u didnt even watch this gay ass episode secondly u actually care about first n shit LOL.

geekysoul

@ 2012-04-12 01:32 pm#5

2nd to the 2nd ! :D

sulabh14

@ 2012-04-12 01:32 pm#4

Yes . i M 3rd

sulabh14

@ 2012-04-12 01:31 pm#3

3rd

umermirza

@ 2012-04-12 01:30 pm#2

2nd

joshdax2

@ 2012-04-12 01:30 pm#1

1st

Leave your comment:

 

  • Please keep comments relevant. Any content deemed inappropriate or offensive may be edited and/or deleted.
  • Please use the same BBcode as the forums to format your text or to use smileys.
  • Place spoilers between [spoiler] tags! i.e. [spoiler]Text[/spoiler]