Page 3 of 11 « First 1234567 ... Last»
Results 41 to 60 of 208
  1. #41
    Hyu Yaeesh's Avatar
    Status
    Yaeesh is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    334
    Location
    Rook Islands
    Breakdances ftw
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Toshiro View Post
    I see how you did the tree stump



    Indeed he did D:
    ......

    Yeah, I aint betting with you since you know the entries and... if you bet, then it's obvious I lost lol
     
         

  2. #42
    Senior Member Toshiro's Avatar
    Status
    Toshiro is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    10,721
    Graphic Designer
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Yaeesh View Post
    ......

    Yeah, I aint betting with you since you know the entries and... if you bet, then it's obvious I lost lol
    Read the bold and explain to me D:
    You lost me bro
    Hmmmm I might bet with you>.>
     
         

  3. #43
    the almighty potatochip Transparent's Avatar
    Status
    Transparent is offline
    Gender
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,671
    Location
    Europe
    This user has no status.
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Yaeesh View Post
    ......

    Yeah, I aint betting with you since you know the entries and... if you bet, then it's obvious I lost lol
    Quote Originally Posted by Toshiro View Post
    Read the bold and explain to me D:
    You lost me bro
    Hmmmm I might bet with you>.>
    He's talking about me. Since I am the mod of the MC contest I know all the entries before the poll starts. That's why he won't bet with me which I understand

    Although, I haven't said that I'm taking part yet
     
         
    Last edited by Transparent; 02-16-2012 at 04:55 AM.

  4. #44
    Hyu Yaeesh's Avatar
    Status
    Yaeesh is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    334
    Location
    Rook Islands
    Breakdances ftw
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Transparent View Post
    He's talking about me. Since I am the mod of the MC contest I know all the entries before the poll starts. That's why he won't bet with me which I understand

    Although, I haven't said that I'm taking part yet
    ill give u the kumi reward back if you dont join

    dun worry, u shud know ill win...3rd
    2nd
    or
    maybe first
     
         

  5. #45
    Senior Member Toshiro's Avatar
    Status
    Toshiro is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    10,721
    Graphic Designer
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Yaeesh View Post
    ill give u the kumi reward back if you dont join

    dun worry, u shud know ill win...3rd
    2nd
    or
    maybe first

    I got second if I do a simple line art, but first if I do another complicated background one
    This is a lineart I colored right now


    Also Transparent I hope you don't enter D:
     
         

  6. #46
    Hyu Yaeesh's Avatar
    Status
    Yaeesh is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    334
    Location
    Rook Islands
    Breakdances ftw
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Toshiro View Post

    I got second if I do a simple line art, but first if I do another complicated background one
    This is a lineart I colored right now


    Also Transparent I hope you don't enter D:
    Sorry bro, but fail.

    To you, that's good

    To me this is one of my fail works: http://yaeesh.deviantart.com/#/d4p4x6o
    If everyone's showing off, why shouldn't I?
     
         
    Last edited by Yaeesh; 02-16-2012 at 03:23 PM.

  7. #47
    Senior Member Toshiro's Avatar
    Status
    Toshiro is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    10,721
    Graphic Designer
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Yaeesh View Post
    Sorry bro, but fail.

    To you, that's good

    To me this is one of my fail works: http://yaeesh.deviantart.com/#/d4p4x6o
    If everyone's showing off, why shouldn't I?
    LOL^^
    I could easily color that within 30minutes.
    I was trying out a new style like I said earlier, if you actually read all my post you would know.
    Anyhow I never said I was entering the contest with a lineart as basic as this, and poorly done too.
    So think before you speak
     
         

  8. #48
    Hyu Yaeesh's Avatar
    Status
    Yaeesh is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    334
    Location
    Rook Islands
    Breakdances ftw
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Toshiro View Post

    So think before you speak
    Sorry but that's not how I roll...

    I hate tablet users like you
     
         

  9. #49
    The Member -God of War-'s Avatar
    Status
    -God of War- is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    6,337
    Location
    Europe
    I was a crazy kid.
     

    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Mercy View Post
    Maybe even better that Misfit? Dude, I ain't got shit on him.
    He's like a bazillion years ahead of me >_>

    And lol, "can't find a good tut", dude, just practice :'D
    Misfit is better than you.

    Sorry for spam. I don't want to take part.
     
         

  10. #50
    Senior Member Toshiro's Avatar
    Status
    Toshiro is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    10,721
    Graphic Designer
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Yaeesh View Post
    Sorry but that's not how I roll...

    I hate tablet users like you
    So you hate me? Mercy? Casual Misfits? because we all use Tablets.
    Especially when I already said before I barely use it....

    Quote Originally Posted by -God of War- View Post
    Misfit is better than you.

    Sorry for spam. I don't want to take part.
    That was uncalled for really>.<


    I have a idea lets stop posting rude comments, and not turn this thread into a hate thread
    Transparent could ban any of use from the contest this month if we continue to flame on this thread with rude post.
    So I'm gonna stop, idk about you guys its your choice really.
     
         

  11. #51
    Hyu Yaeesh's Avatar
    Status
    Yaeesh is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    334
    Location
    Rook Islands
    Breakdances ftw
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Toshiro View Post
    So you hate me? Mercy? Casual Misfits? because we all use Tablets.
    Especially when I already said before I barely use it....




    That was uncalled for really>.<


    I have a idea lets stop posting rude comments, and not turn this thread into a hate thread
    Transparent could ban any of use from the contest this month if we continue to flame on this thread with rude post.
    So I'm gonna stop, idk about you guys its your choice really.
    Yep... Transparent, you, Mercy... all except Silvercore94
     
         

  12. #52
    I am jack's wasted life. Mercy's Avatar
    Status
    Mercy is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    6,146
    Location
    Germany
    This user has no status.
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by -god of war- View Post
    misfit is better than you.

    sorry for spam. I don't want to take part.
    THAT IS EXACTLY WHAT I SAID, KID.
    Learn to read!
     
         

  13. #53
    Senior Member Toshiro's Avatar
    Status
    Toshiro is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    10,721
    Graphic Designer
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Mercy View Post
    THAT IS EXACTLY WHAT I SAID, KID.
    Learn to read!
    lol hes just Trolling you Mercy
    Mercy what type of shading do you like?
    How I shaded earlier on Ichigo making the shadings blend in more with the skin? or Hard edges like most people shade?
     
         

  14. #54
    I am jack's wasted life. Mercy's Avatar
    Status
    Mercy is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    6,146
    Location
    Germany
    This user has no status.
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Toshiro View Post
    lol hes just Trolling you Mercy
    Mercy what type of shading do you like?
    How I shaded earlier on Ichigo making the shadings blend in more with the skin? or Hard edges like most people shade?
    No Idea, I am still working on figuring it out myself. But I've been to lazy the last month to actually pull off something good, I start like a lot of linearts but never finish them because I just can't seem to get motivated at the moment.

    Sometimes, cell-shading just fits better and it's way harder to get the hang of actual realistic shading which still looks good with Linearts from a Manga.

    Quote Originally Posted by Yaeesh View Post
    Yep... Transparent, you, Mercy... all except Silvercore94
    You're behaving like a kid.
    And SilverCore doesn't use a Tablet.
     
         
    Last edited by Mercy; 02-16-2012 at 06:31 PM.

  15. #55
    Anduril's Avatar
    Status
    Anduril is online now
    Gender
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    11,300
    Location
    On le moon.
    Waiting for life to shower me
    with awesomeness and some
    meaning.
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Mercy View Post
    No Idea, I am still working on figuring it out myself. But I've been to lazy the last month to actually pull off something good, I start like a lot of linearts but never finish them because I just can't seem to get motivated at the moment.

    Sometimes, cell-shading just fits better and it's way harder to get the hang of actual realistic shading which still looks good with Linearts from a Manga.



    You're behaving like a kid.
    And SilverCore doesn't use a Tablet.
    That's the reason he does not hate him lol .

    Btw i was like

    when i saw that ava
     
         

  16. #56
    I am jack's wasted life. Mercy's Avatar
    Status
    Mercy is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    6,146
    Location
    Germany
    This user has no status.
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Anduril View Post
    That's the reason he does not hate him lol .

    Btw i was like

    when i saw that ava
    He said he hates everyone using a tablet except for SilverCore, he thought he was using one. . . I think. You get me? D
     
         

  17. #57
    Anduril's Avatar
    Status
    Anduril is online now
    Gender
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    11,300
    Location
    On le moon.
    Waiting for life to shower me
    with awesomeness and some
    meaning.
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Mercy View Post
    He said he hates everyone using a tablet except for SilverCore, he thought he was using one. . . I think. You get me? D
    yeah i get you but then i was trying to tell you what he wanted to say
     
         

  18. #58
    the almighty potatochip Transparent's Avatar
    Status
    Transparent is offline
    Gender
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,671
    Location
    Europe
    This user has no status.
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Yaeesh View Post
    Sorry but that's not how I roll...

    I hate tablet users like you
    Behave Yaeesh, or get infracted. There's no reason to be rude. Let's just discuss and be nice at the same time ey?

    Quote Originally Posted by Toshiro View Post



    I have a idea lets stop posting rude comments, and not turn this thread into a hate thread
    Transparent could ban any of use from the contest this month if we continue to flame on this thread with rude post.
    So I'm gonna stop, idk about you guys its your choice really.
    good boy

    Quote Originally Posted by Yaeesh View Post
    Yep... Transparent, you, Mercy... all except Silvercore94
    For your information, I have never used a tablet, nor do I own one either
     
         

  19. #59
    Senior Member Toshiro's Avatar
    Status
    Toshiro is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    10,721
    Graphic Designer
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Quote Originally Posted by Transparent View Post
    good boy



     
         

  20. #60
    Hyu Yaeesh's Avatar
    Status
    Yaeesh is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    334
    Location
    Rook Islands
    Breakdances ftw
     



    Re: Manga Coloring Contest [24]

    Ok fine... no more...

    Anyone gonna bet?
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •