View Poll Results: best FF

Voters
52. You may not vote on this poll
  • JiraiyaEroSennin

    5 9.62%
  • tom94

    5 9.62%
  • serenandrosie

    6 11.54%
  • Yanto

    5 9.62%
  • Netsui

    7 13.46%
  • Reborn

    12 23.08%
  • Uzumaki16

    3 5.77%
  • Kuroi Honoo

    9 17.31%
Page 5 of 13 « First 123456789 ... Last»
Results 101 to 125 of 303
  1. #101
    Reborn's Avatar
    Status
    Reborn is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Imagine paradise, now think of the furthest thing from it, and I'm in the place furthest from that.
    Posts
    11,244
    Post Thanks / Like
    Belongs to my Shishou
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    I never said who you voted for... You just said it yourself. :D And wow... A lot of people think I'll place... Maybe I should have more faith in my writing. :o
    Da F***, I did? O.O SOB god damn it, I'm not good at this stuff
     
         

  2. #102
    Writing time~ Netsui's Avatar
    Status
    Netsui is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Heat Haze
    Posts
    5,581
    Post Thanks / Like
    Writer in Training! I have so
    much I want to write, but
    there's not enough hours in
    the day.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Reborn View Post
    Da F***, I did? O.O SOB god damn it, I'm not good at this stuff
    . You're good at it. :D You're just not the type of person who can keep his vote hidden. Same with me, I'd probably end up blurting it sooner or later if I tried keeping it a secret. :D
     
         

  3. #103
    Previous username: Yama Pleiades's Avatar
    Status
    Pleiades is offline
    Gender
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    My mind: you don't belong here.
    Posts
    27,275
    Post Thanks / Like
    Don't judge my replies or my
    persona, constructed from the
    vibe and perceptions my avatar
    gives you. The contents of my
    reply doesn't represent the
    character in my ava (despite
    its origins), they represent
    the human behind the screen.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    I voted for Netsui-chan. I really love your ff, and I admire originality. Sereandrosie, your ff is really great too, and really does deserve more attention.
     
         

  4. #104
    Writing time~ Netsui's Avatar
    Status
    Netsui is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Heat Haze
    Posts
    5,581
    Post Thanks / Like
    Writer in Training! I have so
    much I want to write, but
    there's not enough hours in
    the day.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Senbon Yama View Post
    I voted for Netsui-chan. I really love your ff, and I admire originality. Sereandrosie, your ff is really great too, and really does deserve more attention.
    I agree with you, everyone's FFs deserve more attention. There are now 28 votes, but a majority of those votes we have no idea who voted for who. I can't wait until midway results. xD

    I really did enjoy Sereandroise's FF, along with everybody's. This month was really hard to vote for someone. :D
     
         

  5. #105
    Senior Member serenaandrosie's Avatar
    Status
    serenaandrosie is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    New Bodhum
    Posts
    3,033
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    I'm good. I'm tired because my Mom woke me up, thinking it was Monday and I had school... So I was up since 6:50 AM. And 25 votes now!! Where are all the voters? D:

    How are you?

    i am good i went to see my mum today & fair enough i guess we all at some stage forget what day it is i hope you get more of a sleep in tonight.

    Quote Originally Posted by Reborn View Post
    Yep, but don't worry about it, the conditions of my mood aren't FF related fun talk

    I haven't made my vote yet, I'll probably make it tonight, I'm seein the Avengers later on today so yeah
    i am looking forward to that movie i might be going to see it next Month

    Quote Originally Posted by Maina Deah View Post
    Good luck to all participants
    I'll vote tomorrow
    @serena lol nice ava..Hinata is co cute
    thank you and yeah i know i really like it i found it at the Avatar Dump

    Quote Originally Posted by Yanto View Post
    ~ Voted ~
    D
    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    Ok! ^^ So for fun FF talk, I'm hoping on getting chapter 5 out sometime today. There was just too much noise yesterday to write.

    Post above ^ Who you voting for? Don't leave us in suspense!!
    i will be putting up my new chapter up now even tho i should be in bed :lmao: it is 4am again lol

    yeah please tell us

    Quote Originally Posted by Reborn View Post
    Wonderful, nvm about the last post...(about the voting thing, I'm still shitty right now )

    Just turns out I've actually read everybody's FF already. I thought I haven't read Kuroi's but after just looking at the first two chapters (skimming) I remember what they were about and I remember that he sent them to me. I'm not sure if Jiraiya did the same but I've read the first 4 or 5 of his chapters, at least 4 since I recognized it.

    Those were the only two I needed to read I believe so I can make my vote now

    Haha! Now I've voted but I'll be a part of the people who don't say who they voted for so However I will pray in my mind that the person I picked gets a medal this time

    *Lord..let Netsui-chan at least place this time...I'll stop my illegal polygamy with women and I...I'll...I'll start paying things *

    :zonder: you idiots will never know who I voted for HAHAHA!!!
    :lmao: and yeah Netsui does deserve to place but that there are so many others in this contest that also deserve to place as well that is why it is so hard to vote.

    Quote Originally Posted by Reborn View Post
    HAHAA!!! You shall never know!
    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    What!? Reborn, you're never the type to hide your vote!! Why are you deciding to hide your vote now!? I'm already crazy!!

    Edit: 27 votes.

    Wait!! Now Reborn is telling me to place!? :crazy: How can so many people have faith that I'll place?? Wait... Now I know who you voted for!!
    Quote Originally Posted by Reborn View Post
    Who told you I voted for you and said you'd place 0_o?!?! Nobody was supposed to know
    :lmao: you gave it away Reborn

    i have not voted yet but i will soon should i say who once i have :lmao:


    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    I never said who you voted for... You just said it yourself. :D And wow... A lot of people think I'll place... Maybe I should have more faith in my writing. :o
    thats true lol he did

    Quote Originally Posted by Reborn View Post
    Da F***, I did? O.O SOB god damn it, I'm not good at this stuff
    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    . You're good at it. :D You're just not the type of person who can keep his vote hidden. Same with me, I'd probably end up blurting it sooner or later if I tried keeping it a secret. :D
    you will have to try harder next time :lmao:

    Quote Originally Posted by Senbon Yama View Post
    I voted for Netsui-chan. I really love your ff, and I admire originality. Sereandrosie, your ff is really great too, and really does deserve more attention.
    thank you for your comment and i am glad you enjoyed my fan fic.

    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    I agree with you, everyone's FFs deserve more attention. There are now 28 votes, but a majority of those votes we have no idea who voted for who. I can't wait until midway results. xD

    I really did enjoy Sereandroise's FF, along with everybody's. This month was really hard to vote for someone. :D
    thank you Netsui i enjoyed yours as well

    i have narrowed it down to Jiraiya, Netsui & Kuroi Honoo gee it so hard i will try and vote by the time i get off we will see what happens
     
         
    Last edited by serenaandrosie; 05-13-2012 at 06:32 PM.

  6. #106
    Writing time~ Netsui's Avatar
    Status
    Netsui is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Heat Haze
    Posts
    5,581
    Post Thanks / Like
    Writer in Training! I have so
    much I want to write, but
    there's not enough hours in
    the day.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by serenaandrosie View Post
    i am good i went to see my mum today & fair enough i guess we all at some stage forget what day it is i hope you get more of a sleep in tonight.

    i am looking forward to that movie i might be going to see it next Month

    thank you and yeah i know i really like it i found it at the Avatar Dump


    i will be putting up my new chapter up now even tho i should be in bed :lmao: it is 4am again lol

    yeah please tell us


    :lmao: and yeah Netsui does deserve to place but that there are so many others in this contest that also deserve to place as well that is why it is so hard to vote.


    :lmao: you gave it away Reborn

    i have not voted yet but i will soon should i say who once i have :lmao:


    thats true lol he did


    you will have to try harder next time :lmao:


    thank you for your comment and i am glad you enjoyed my fan fic.


    thank you Netsui i enjoyed yours as well

    i have narrowed it down to Jiraiya, Netsui & Kuroi Honoo gee it so hard i will try and vote by the time i get off we will see what happens
    Wow that's late. I think I need to awaken my other self... My other self where I stay up until 4 AM writing! I did that for my whole Christmas break! :D It was fun. And then I wouldn't get up until like, 10 AM-12 PM.
     
         

  7. #107
    Previous username: Yama Pleiades's Avatar
    Status
    Pleiades is offline
    Gender
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    My mind: you don't belong here.
    Posts
    27,275
    Post Thanks / Like
    Don't judge my replies or my
    persona, constructed from the
    vibe and perceptions my avatar
    gives you. The contents of my
    reply doesn't represent the
    character in my ava (despite
    its origins), they represent
    the human behind the screen.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    I agree with you, everyone's FFs deserve more attention. There are now 28 votes, but a majority of those votes we have no idea who voted for who. I can't wait until midway results. xD

    I really did enjoy Sereandroise's FF, along with everybody's. This month was really hard to vote for someone. :D
    Yep yep :D

    Quote Originally Posted by serenaandrosie View Post
    i am good i went to see my mum today & fair enough i guess we all at some stage forget what day it is i hope you get more of a sleep in tonight.



    i am looking forward to that movie i might be going to see it next Month



    thank you and yeah i know i really like it i found it at the Avatar Dump





    i will be putting up my new chapter up now even tho i should be in bed :lmao: it is 4am again lol

    yeah please tell us



    :lmao: and yeah Netsui does deserve to place but that there are so many others in this contest that also deserve to place as well that is why it is so hard to vote.







    :lmao: you gave it away Reborn

    i have not voted yet but i will soon should i say who once i have :lmao:




    thats true lol he did





    you will have to try harder next time :lmao:



    thank you for your comment and i am glad you enjoyed my fan fic.



    thank you Netsui i enjoyed yours as well

    i have narrowed it down to Jiraiya, Netsui & Kuroi Honoo gee it so hard i will try and vote by the time i get off we will see what happens
    Your welcome :D
     
         

  8. #108
    Rikudo Sennin ~Uzumaki~'s Avatar
    Status
    ~Uzumaki~ is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Nigeria
    Posts
    6,123
    Post Thanks / Like
    The Lord is my light and my
    salvation; whom shall I fear?
    the Lord is the strength of my
    life; of whom shall I be
    afraid
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Michael Westen View Post

    7: The two others, Tom and Uzumaki will be tied here (sorry boys )

    8: See 7.

    Remember this is a prediction for fun, and everything can happen

     
         

  9. #109
    Writing time~ Netsui's Avatar
    Status
    Netsui is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Heat Haze
    Posts
    5,581
    Post Thanks / Like
    Writer in Training! I have so
    much I want to write, but
    there's not enough hours in
    the day.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Uzumaki16 View Post
    Don't let that get you down!! Anything can happen in this contest!! :D
     
         

  10. #110
    Rikudo Sennin ~Uzumaki~'s Avatar
    Status
    ~Uzumaki~ is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Nigeria
    Posts
    6,123
    Post Thanks / Like
    The Lord is my light and my
    salvation; whom shall I fear?
    the Lord is the strength of my
    life; of whom shall I be
    afraid
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Kuroi Honoo View Post
    Read it all and absolutely loved this humorous post Thank you for voting for me I suppose we will see if your prediction comes to fruition or not but nice thought out opinion.

    This was a very difficult decision is mate as I have three friends here who have all entered but the one I voted for was
    Uzumaki16


    Good luck to all my friends/other competitors
    oh...I guess my chap wasn't good...*looks at username*
    wow!!! Thanks!
     
         
    Last edited by ~Uzumaki~; 05-13-2012 at 08:12 PM.

  11. #111
    Writing time~ Netsui's Avatar
    Status
    Netsui is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Heat Haze
    Posts
    5,581
    Post Thanks / Like
    Writer in Training! I have so
    much I want to write, but
    there's not enough hours in
    the day.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    We have reached 30 votes, and 110 replies!! We still have a long way to go, if we want to try beating March's record!! March Record: 87 votes, 857 replies. We're almost halfway to the voting record!! :D

    I hope that this will continue to be exciting, and fun. :overjoy:
     
         

  12. #112
    Senior Member serenaandrosie's Avatar
    Status
    serenaandrosie is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    New Bodhum
    Posts
    3,033
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    Wow that's late. I think I need to awaken my other self... My other self where I stay up until 4 AM writing! I did that for my whole Christmas break! :D It was fun. And then I wouldn't get up until like, 10 AM-12 PM.
    its really late now i dont wanna even say what the time is

    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    Don't let that get you down!! Anything can happen in this contest!! :D
    yeah what Netsui said

    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    We have reached 30 votes, and 110 replies!! We still have a long way to go, if we want to try beating March's record!! March Record: 87 votes, 857 replies. We're almost halfway to the voting record!! :D

    I hope that this will continue to be exciting, and fun. :overjoy:
    yes it is fun :overjoy:

    we may beat the post count for april tho we just have to keep at it

    well i am off night everyone i will try to vote tomorrow its so hard
     
         
    Last edited by serenaandrosie; 05-13-2012 at 08:18 PM.

  13. #113
    Writing time~ Netsui's Avatar
    Status
    Netsui is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Heat Haze
    Posts
    5,581
    Post Thanks / Like
    Writer in Training! I have so
    much I want to write, but
    there's not enough hours in
    the day.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by serenaandrosie View Post
    its really late now i dont wanna even say what the time is



    yeah what Netsui said

    well i am off night everyone i will try to vote tomorrow its so hard
    Night. And considering it was 4 AM earlier it's probably... Really early. It's only 4:17 PM where I live at.

    And I still need to write. >.> Hand, why don't you write!?

    ^ Post count will be no trouble. I believe April had 166 replies, and it had 44 votes. We can beat it!! :overjoy: We'll at least beat the post count. :D
     
         

  14. #114
    Rikudo Sennin ~Uzumaki~'s Avatar
    Status
    ~Uzumaki~ is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Nigeria
    Posts
    6,123
    Post Thanks / Like
    The Lord is my light and my
    salvation; whom shall I fear?
    the Lord is the strength of my
    life; of whom shall I be
    afraid
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Its 9:20 pm here and I still have to go study. *sigh* exams suck.
     
         

  15. #115
    Senior Member serenaandrosie's Avatar
    Status
    serenaandrosie is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    New Bodhum
    Posts
    3,033
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Uzumaki16 View Post
    Its 9:20 pm here and I still have to go study. *sigh* exams suck.
    i do agree with you exams are no fun
     
         

  16. #116
    Reborn's Avatar
    Status
    Reborn is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Imagine paradise, now think of the furthest thing from it, and I'm in the place furthest from that.
    Posts
    11,244
    Post Thanks / Like
    Belongs to my Shishou
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    That movie was amazing, especially one part. I swear to god I've never seen my father laugh so hard for anything, and this mofo is nothing but jokes lol...

    Anyway, OT my feelings on the subject, I don't think I'm placing in this competition. Call it intuition however I'm not like TOC-Shishou my ideas on the placement, after reviewing chapters, those who've commented on the chapters and blah, blah blah....

    1) Kuroi Hoono-Long overdue and is a genius (Not just because Michael says so....that's part of it but not the whole thing he's a truely great writer)

    2) Netsui-chan-Not long overdue (idk how many contests you've entered) but you've deserved one for...idk, two contests just about I believe. and I can tell in this thread alone and based on your chapters that many people are starting to appriciate you more.

    3) (Tbh) Seren/Uzumaki-I'm at an Impass, personally I would put Seren in the third position (much offense Uzumaki jkjk) however I rarely hear too much about her and I don't mean that in a bad way like "oh she's not good" but I mean it in the sense of neglected a little so idk if this will be her shine time or not. Uzumaki, he seems to have a fairly strong enough fanbase alone just to stand alone so I feel, even though this is his first contest he's got ample room. Also the compitition itself helps his chances...

    Now when I say this I don't mean anybody else here is weaker a writer I only mean, they've recieved less notoriety and that is one of the key factors to this contest IMO. People who know you (and your work because that's the point) will expect quality. Lets face it, few people are going to read through everything and vote and even those who do (I do this myself) I look at the people I know because I'll know the innate quality of their work. Then I'll read it and just finalize my thoughts. Then I'm going to read the unknowns and get myself aquainted. However if I don't get to everybody's in time, shamfully I'll admit I'll go to the peopel I know and cast the vote (haven't done that in a while :D) For me, I never vote for the person I think is going to win. I'll say who I believe has the best chances then I'll vote for another person in a hope that they'll place.

    It seems strange and couterproductive. Best FF of the month, vote for who you think is the best. People who have enough shine I let alone because not everybody gets a glimmer of light. Hopefully over time, those glimmers of light given to other people actually pay off in the long run and I might be one of those people not voting for you because I have the greatest confidence in you hope I make sense
     
         

  17. #117
    Writing time~ Netsui's Avatar
    Status
    Netsui is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Heat Haze
    Posts
    5,581
    Post Thanks / Like
    Writer in Training! I have so
    much I want to write, but
    there's not enough hours in
    the day.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Reborn View Post
    That movie was amazing, especially one part. I swear to god I've never seen my father laugh so hard for anything, and this mofo is nothing but jokes lol...

    Anyway, OT my feelings on the subject, I don't think I'm placing in this competition. Call it intuition however I'm not like TOC-Shishou my ideas on the placement, after reviewing chapters, those who've commented on the chapters and blah, blah blah....

    1) Kuroi Hoono-Long overdue and is a genius (Not just because Michael says so....that's part of it but not the whole thing he's a truely great writer)

    2) Netsui-chan-Not long overdue (idk how many contests you've entered) but you've deserved one for...idk, two contests just about I believe. and I can tell in this thread alone and based on your chapters that many people are starting to appriciate you more.

    3) (Tbh) Seren/Uzumaki-I'm at an Impass, personally I would put Seren in the third position (much offense Uzumaki jkjk) however I rarely hear too much about her and I don't mean that in a bad way like "oh she's not good" but I mean it in the sense of neglected a little so idk if this will be her shine time or not. Uzumaki, he seems to have a fairly strong enough fanbase alone just to stand alone so I feel, even though this is his first contest he's got ample room. Also the compitition itself helps his chances...

    Now when I say this I don't mean anybody else here is weaker a writer I only mean, they've recieved less notoriety and that is one of the key factors to this contest IMO. People who know you (and your work because that's the point) will expect quality. Lets face it, few people are going to read through everything and vote and even those who do (I do this myself) I look at the people I know because I'll know the innate quality of their work. Then I'll read it and just finalize my thoughts. Then I'm going to read the unknowns and get myself aquainted. However if I don't get to everybody's in time, shamfully I'll admit I'll go to the peopel I know and cast the vote (haven't done that in a while :D) For me, I never vote for the person I think is going to win. I'll say who I believe has the best chances then I'll vote for another person in a hope that they'll place.

    It seems strange and couterproductive. Best FF of the month, vote for who you think is the best. People who have enough shine I let alone because not everybody gets a glimmer of light. Hopefully over time, those glimmers of light given to other people actually pay off in the long run and I might be one of those people not voting for you because I have the greatest confidence in you hope I make sense
    . xD This is my 3rd contest. I entered in February, March, and now May. And don't say that, Reborn! Every contest I've been in, I believe you entered. And I always imagined you placing! :D And I'm glad you enjoyed the movie! :overjoy:
     
         

  18. #118
    Reborn's Avatar
    Status
    Reborn is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Imagine paradise, now think of the furthest thing from it, and I'm in the place furthest from that.
    Posts
    11,244
    Post Thanks / Like
    Belongs to my Shishou
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    . xD This is my 3rd contest. I entered in February, March, and now May. And don't say that, Reborn! Every contest I've been in, I believe you entered. And I always imagined you placing! :D And I'm glad you enjoyed the movie! :overjoy:
    Hell yeah only thing I enjoyed all weekend.

    With me, I just don't feel it this contest. Normally I say I won't place, I'm a horrible writer. I'm just playing. Now what I'm about to say isn't something out of arrogance.

    I know I'm a pretty well noticed person on the FF section and I write pretty well. I don't feel like I'm better then everybody, I'll read any random Fanfiction and think "Yeah, this guy/girl is pretty good too."

    However with this contest I just have a gut feeling that I'm probably not going to place, maybe it's because I haven't seen anybody post saying they voted for me in several pages, or maybe it's because of recent bad luck that I feel things are just not in the way I feel they ought to be but I just don't feel it :shrug: so sue me...not really I'm broke 0_o movies are expensive.

    But we'll see in the halfway, hopefully my prediction stays but if i have to I'll alter it :D
     
         

  19. #119
    Writing time~ Netsui's Avatar
    Status
    Netsui is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Heat Haze
    Posts
    5,581
    Post Thanks / Like
    Writer in Training! I have so
    much I want to write, but
    there's not enough hours in
    the day.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Reborn View Post
    Hell yeah only thing I enjoyed all weekend.

    With me, I just don't feel it this contest. Normally I say I won't place, I'm a horrible writer. I'm just playing. Now what I'm about to say isn't something out of arrogance.

    I know I'm a pretty well noticed person on the FF section and I write pretty well. I don't feel like I'm better then everybody, I'll read any random Fanfiction and think "Yeah, this guy/girl is pretty good too."

    However with this contest I just have a gut feeling that I'm probably not going to place, maybe it's because I haven't seen anybody post saying they voted for me in several pages, or maybe it's because of recent bad luck that I feel things are just not in the way I feel they ought to be but I just don't feel it :shrug: so sue me...not really I'm broke 0_o movies are expensive.

    But we'll see in the halfway, hopefully my prediction stays but if i have to I'll alter it :D
    A lot of people keep their votes hidden! Now we're at 31 votes!! Out of those 31 votes, I only know 2 people who voted for me. I'm sure there's votes for you too.

    I want to see midway results really soon though. :overjoy: And movies are expensive. I loved The Hunger Games when I went to see it.
     
         

  20. #120
    Reborn's Avatar
    Status
    Reborn is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Imagine paradise, now think of the furthest thing from it, and I'm in the place furthest from that.
    Posts
    11,244
    Post Thanks / Like
    Belongs to my Shishou
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    A lot of people keep their votes hidden! Now we're at 31 votes!! Out of those 31 votes, I only know 2 people who voted for me. I'm sure there's votes for you too.

    I want to see midway results really soon though. :overjoy: And movies are expensive. I loved The Hunger Games when I went to see it.
    I wanted to see it but never got the chance
     
         

  21. #121
    Writing time~ Netsui's Avatar
    Status
    Netsui is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Heat Haze
    Posts
    5,581
    Post Thanks / Like
    Writer in Training! I have so
    much I want to write, but
    there's not enough hours in
    the day.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Reborn View Post
    I wanted to see it but never got the chance
    You'll get the chance sooner or later. I only got the chance because I was bored, and had nothing better to do. xD
     
         

  22. #122
    Legendary Sage of Konoha Michael92's Avatar
    Status
    Michael92 is offline
    Gender
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Norway
    Posts
    5,757
    Post Thanks / Like
    ~On Hitatus~
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Kuroi Honoo View Post
    Read it all and absolutely loved this humorous post Thank you for voting for me I suppose we will see if your prediction comes to fruition or not but nice thought out opinion.

    Good luck to all my friends/other competitors
    I wasn't trying to be humorous JK :lmao:

    Well you are still, in my opinion as well as many others, the closest thing to a real author on NB and most likely the best author out there.
    Of course I haven't read every single FF out there, so it's impossible for me to say, but from what I've read, you are, together with RokuNr, Escorp and Nikou, the best FF writer on the base (in that order), no questions asked (although I've heard a lot of great things about ThatOneChick as well, but I don't have the knowledge to say as I never got a chance to read hers).

    I'm just an underdog compared to you and I could never pull of the marvelous skills you posses when writing. Your writing is so complexed, yet stylish and great that I'm beginning to think you're J.R.R Tolkien's son in disguise or something, lol. That's why you get my vote and that's why you will always get my vote whenever you join a contest. Popularity is often way too stretched out and decisive here on NB (this goes for everyone really) when it comes to contests, but no matter how many medals you win or not, you will always be the best in my eyes. You're even the most modest writer I know of, and no matter how much you try to cool the heat down, there is no denying how great of a writer you are.

    If there ever was one thing I agreed with John on, it was that you were a hidden gem, and even if your FFs didn't become the most popular one on NB, yours were always among the best. I know views and comments sometimes have let you down and that you have considered whether or not to start out on a new FF, but from what I've managed to read so far of your new one, I just got to say that it is your best one yet as far as the writing elements go. I would never ever been able to pull of such an amazing FF out of "such" an "unexplored" part of Naruto.

    Hats off to you my friend, and never let anything stop your progress :worshippy:
    And because of all I've said so far, I truly believe you will win it this time around, and if not, you will still be the best

    Quote Originally Posted by Uzumaki16 View Post
    It's just a prediction based one what I've read and who I know. For all I know, you and Tom could be famous authors O__O
    And besides, like I said, anything can happen.

    Quote Originally Posted by Netsui View Post
    Don't let that get you down!! Anything can happen in this contest!! :D

    Indeed ^^
     
         
    Last edited by Michael92; 05-13-2012 at 10:55 PM.

  23. #123
    Rikudo Sennin ~Uzumaki~'s Avatar
    Status
    ~Uzumaki~ is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Nigeria
    Posts
    6,123
    Post Thanks / Like
    The Lord is my light and my
    salvation; whom shall I fear?
    the Lord is the strength of my
    life; of whom shall I be
    afraid
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    I voted for Kuroi Honoo, his work actually inspired mine. If you've read both, you'd see the similarity but mine doesn't compare.
    @Reborn, your FF is amazing. You and KH are the best I read in this competition, i believe you will both place and I will...well not too confident in mine . But I'm glad you believe I have a chance.
     
         
    Last edited by ~Uzumaki~; 05-13-2012 at 11:28 PM.

  24. #124
    Hemlock Jack Spicer's Avatar
    Status
    Jack Spicer is offline
    Gender
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    DWMA
    Posts
    16,891
    Post Thanks / Like
    "Darling,tell me what you
    need."


    "Peter."
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Voted.
     
         

  25. #125
    Writing time~ Netsui's Avatar
    Status
    Netsui is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Heat Haze
    Posts
    5,581
    Post Thanks / Like
    Writer in Training! I have so
    much I want to write, but
    there's not enough hours in
    the day.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [May 2012]

    Quote Originally Posted by Jack Spicer View Post
    Voted.
    No! Not another unknown voter! :crazy: Who did you vote for!? Now we're at 32 votes. :overjoy:
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •