Page 3 of 7 « First 1234567 Last»
Results 41 to 60 of 140
  1. #41
    Freedom is Justice ♥ -Sky-'s Avatar
    Status
    -Sky- is offline
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    5,339
    This user has no status.
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Can't add your names in to the Member List guys^^^ ;(

    So I'm going to have to create a Sakura Haruno FC social group.
     
         

  2. #42
    Kaika Saisei 開花再生 Chatte's Avatar
    Status
    Chatte is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    10,387
    Location
    Here and there.
    Nothing much.
     



    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Yey, glad to be here.
    Thx.
    And if you cannot add it might be due to technical problems the base has had.
     
         

  3. #43
    Member CoolFoo's Avatar
    Status
    CoolFoo is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    183
    Location
    NC
    This user has no status.
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Yeah I know, we have have quite a bit of issues on here have we! Oh well, it's good to be in here with others who have similar interests.
     
         

  4. #44
    Kaika Saisei 開花再生 Chatte's Avatar
    Status
    Chatte is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    10,387
    Location
    Here and there.
    Nothing much.
     



    Re: ○Sakura Haruno FC○

    To me, there's no issue to be honest. I like Sakura. As plain simple, as that.
    Of course I like others as well, but the thing is that the hate showed towards her made me love her even more, lol.
     
         

  5. #45
    Senior Member Traffy's Avatar
    Status
    Traffy is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1,123
    Location
    Burbank, CA
    Itssupereffective
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Oh wow didn't know this thread was still going. It's good though, just means more members even though I think I'm one of if not the only guy in it. But hey the more merrier, but just to let you guys know:

     
         

  6. #46
    Freedom is Justice ♥ -Sky-'s Avatar
    Status
    -Sky- is offline
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    5,339
    This user has no status.
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Chatte View Post
    Yey, glad to be here.
    Thx.
    And if you cannot add it might be due to technical problems the base has had.
    Great!♥
    Yeah.. sorry, I can't add it at the moment..x(
    Quote Originally Posted by Chatte View Post
    To me, there's no issue to be honest. I like Sakura. As plain simple, as that.
    Of course I like others as well, but the thing is that the hate showed towards her made me love her even more, lol.
    All the hate shown towards her makes me love her even more too!^^
    Sakura has always been my favorite in Naruto, and she still is. ;D
    Quote Originally Posted by Itssupereffective View Post
    Oh wow didn't know this thread was still going. It's good though, just means more members even though I think I'm one of if not the only guy in it. But hey the more merrier, but just to let you guys know:

    Lmao!! Well, I'm pretty sure you're not. So no worries.

    By the way, I think you're like one of the most mature guys on the Base. I love how you're less of an a** than the others (not saying you are one, of course).^^
     
         

  7. #47
    Kaika Saisei 開花再生 Chatte's Avatar
    Status
    Chatte is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    10,387
    Location
    Here and there.
    Nothing much.
     



    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Itssupereffective View Post
    Oh wow didn't know this thread was still going. It's good though, just means more members even though I think I'm one of if not the only guy in it. But hey the more merrier, but just to let you guys know:

    You deserve some rep for that, sir!

    @Starlii: At first, I wasn't that concentrated on her, I admit it. I was just watching her and hoping for an improvement, she was my fun. :D
    I always enjoyed when watching Naruto, viewing her inner Sakura and stuff like that.
    Afterwards, came Sasori. And I was in love, lol.
    And afterwards came NB and the hate shown towards her that just made me love her even more. :D
     
         

  8. #48
    Senior Member Traffy's Avatar
    Status
    Traffy is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1,123
    Location
    Burbank, CA
    Itssupereffective
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Starliii View Post
    Lmao!! Well, I'm pretty sure you're not. So no worries.

    By the way, I think you're like one of the most mature guys on the Base. I love how you're less of an a** than the others (not saying you are one, of course).^^
    Haha thanks I think, life's too short to be a ****. I don't want to spend my time here or anywhere being an ass who only cares about himself. I just want to live life the way I want to live it, and being a **** to others isn't part of it.
     
         

  9. #49
    Kaika Saisei 開花再生 Chatte's Avatar
    Status
    Chatte is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    10,387
    Location
    Here and there.
    Nothing much.
     



    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Itssupereffective View Post
    Haha thanks I think, life's too short to be a ****. I don't want to spend my time here or anywhere being an ass who only cares about himself. I just want to live life the way I want to live it, and being a **** to others isn't part of it.
    I bow to your words of wisdom.
    Why aren't there more people like these nowadays?
     
         

  10. #50
    Senior Member Traffy's Avatar
    Status
    Traffy is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1,123
    Location
    Burbank, CA
    Itssupereffective
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Chatte View Post
    I bow to your words of wisdom.
    Why aren't there more people like these nowadays?
    They're out there, it's just that the internet isn't a good place to look. Hiding behind a screen and calling people names is what sadly my generation's new hobbie is. This actually kinda ironic because I just made a thread where I encountered an obvious troll that only posted to be an ass:

    http://www.narutobase.net/forums/sho...d.php?t=230707

    I learned early on in my life that I should treat people the way I want to be treated. It's not a hard thing to follow but I life my life by that sort of thinking, it's just common sense I feel.
     
         

  11. #51
    Freedom is Justice ♥ -Sky-'s Avatar
    Status
    -Sky- is offline
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    5,339
    This user has no status.
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Chatte View Post
    You deserve some rep for that, sir!

    @Starlii: At first, I wasn't that concentrated on her, I admit it. I was just watching her and hoping for an improvement, she was my fun. :D
    I always enjoyed when watching Naruto, viewing her inner Sakura and stuff like that.
    Afterwards, came Sasori. And I was in love, lol.
    And afterwards came NB and the hate shown towards her that just made me love her even more. :D
    Amen. lol
    Wow. Our perspectives when it came to Sakura-chan was totally similiar back then and I guess it still is now. :D Awesome!
    Quote Originally Posted by Itssupereffective View Post
    Haha thanks I think, life's too short to be a ****. I don't want to spend my time here or anywhere being an ass who only cares about himself. I just want to live life the way I want to live it, and being a **** to others isn't part of it.
    Yeah..you are definitely one of the most mature males on this forum.
    I just admire guys who don't act like a *** just to impress other people, or whatever the stupid reason it may be why he acts like that. But, the thing I seriously dislike the most are the a**holes who post the sexist comments...that gets me, I gotta say, pretty angry. Although, eh..now I just try my best not to get too caught up with that kind of crap on here at times. =/ It's better if I simply ignore them. :D
     
         

  12. #52
    Senior Member Traffy's Avatar
    Status
    Traffy is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1,123
    Location
    Burbank, CA
    Itssupereffective
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Starliii View Post
    Yeah..you are definitely one of the most mature males on this forum.
    I just admire guys who don't act like a *** just to impress other people, or whatever the stupid reason it may be why he acts like that. But, the thing I seriously dislike the most are the a**holes who post the sexist comments...that gets me, I gotta say, pretty angry. Although, eh..now I just try my best not to get too caught up with that kind of crap on here at times. =/ It's better if I simply ignore them. :D
    I feel the same about anyone who acts fake, being yourself is underrated. People like to act like they're tough especially on the internet and it's tiring to see it day in and day. There's a million of tough guys on the internet, but very few people who are themselves.

    Oh and yeah you learn overtime that getting angry over what someone said or posted is just a waste of time. While they're still living in the past trying to relive hose moments, you're already way ahead of them in the game I like to call life.
     
         

  13. #53
    Member aunhyuga's Avatar
    Status
    aunhyuga is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    118
    Location
    Karachi , Pakistan
    This user has no status.
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Ushio1029 View Post
    I SIMPLY LOVE FREAKING SAKURA.
    everyone says shes a biiitch aand shes useless AND IM JUST LIKE JUST SHUT.THE ****.UP!!!!! they are just jealous of sakura!!! shes strong.shes beautiful.shes amazing. shes a medic. ALL THEY CARE ABOUT ARE HINATAS FREAKING BOOBS. which so annoying cause they call sakura a whore n a **** and they post slutty pictures of hinata!! ugh.annoys the CRAP outta me. SHE IS THE BEST FEMALE CHARACTER IN ALL OF NARUTO!!!! ..lol what i meant to say was could i join? :3:ice:
    I second u dude, sakura's definitely more mature character than hinata, she's got strength to back up her feelings,pride but hinata she's all words and guys just writing in favour of Hinata all because of her Huge ***** are porbably weirdos !!
    When ever it feels like hinata is gonna pull something up , she just gets beat up whether its against neji in chunnin exams or against Pain !
     
         

  14. #54
    Kaika Saisei 開花再生 Chatte's Avatar
    Status
    Chatte is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    10,387
    Location
    Here and there.
    Nothing much.
     



    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Itssupereffective View Post
    They're out there, it's just that the internet isn't a good place to look. Hiding behind a screen and calling people names is what sadly my generation's new hobbie is. This actually kinda ironic because I just made a thread where I encountered an obvious troll that only posted to be an ass:

    http://www.narutobase.net/forums/sho...d.php?t=230707

    I learned early on in my life that I should treat people the way I want to be treated. It's not a hard thing to follow but I life my life by that sort of thinking, it's just common sense I feel.
    Yeah, it's just common sense only that nowadays it's becoming ...not that common, I guess. And nice values you are talking about there, unfortunately you don't get to see them...and I'm talking about real life as well, I am talking generally, not necessarily only the internet/RL.

    Quote Originally Posted by Starliii View Post
    Amen. lol
    Wow. Our perspectives when it came to Sakura-chan was totally similiar back then and I guess it still is now. :D Awesome!


    Yeah..you are definitely one of the most mature males on this forum.
    I just admire guys who don't act like a *** just to impress other people, or whatever the stupid reason it may be why he acts like that. But, the thing I seriously dislike the most are the a**holes who post the sexist comments...that gets me, I gotta say, pretty angry. Although, eh..now I just try my best not to get too caught up with that kind of crap on here at times. =/ It's better if I simply ignore them. :D
    It seems that we think alike? WHat star sign are you, btw?
    I second what you said, Starlii. The same reason here. But it's just people's behavioural pattern, if I must say as I've get to see them acting like that many times.
    It's just about the fact that on the internet they have the courage to be anyone, so that's why they act like *******s. You wouldn't see them like that in real life, lol.

    Quote Originally Posted by Itssupereffective View Post
    I feel the same about anyone who acts fake, being yourself is underrated. People like to act like they're tough especially on the internet and it's tiring to see it day in and day. There's a million of tough guys on the internet, but very few people who are themselves.

    Oh and yeah you learn overtime that getting angry over what someone said or posted is just a waste of time. While they're still living in the past trying to relive hose moments, you're already way ahead of them in the game I like to call life.
    Yeah, the whole thing of being yourself is not fashionable nowadays. What I blame is also the media for promoting all stupid stuff that makes the kids/teenagers loose their individuality and personality. They just act like they see on tv or God knows what, not being able to build a personality on their own.

    Quote Originally Posted by aunhyuga View Post
    I second u dude, sakura's definitely more mature character than hinata, she's got strength to back up her feelings,pride but hinata she's all words and guys just writing in favour of Hinata all because of her Huge ***** are porbably weirdos !!
    When ever it feels like hinata is gonna pull something up , she just gets beat up whether its against neji in chunnin exams or against Pain !
    At a level of maturity, I agree that she is a little higher than Hinata, but we shouldn't disconsider Hinata even if she gets beaten-up. Against both Neji and Pein she showed great courage and the way I see it, in the Pein one, even though she got almost killed she kinda helped Naruto in a way. I don't alk about the nine tails stuff or anything like that, she just reminded him about himself, his ninja way at a time he was loosing it and falling for the rage.
    Hinata is a great character with nice feats as well, she only lacks confidence.
     
         
    Last edited by Chatte; 08-23-2012 at 09:11 AM.

  15. #55
    Freedom is Justice ♥ -Sky-'s Avatar
    Status
    -Sky- is offline
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    5,339
    This user has no status.
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Chatte View Post
    It seems that we think alike? WHat star sign are you, btw?
    I second what you said, Starlii. The same reason here. But it's just people's behavioural pattern, if I must say as I've get to see them acting like that many times.
    It's just about the fact that on the internet they have the courage to be anyone, so that's why they act like *******s. You wouldn't see them like that in real life, lol.
    Yes..Imagine you're my sole mate. =o omgsh that'd be awesome!! I'm a Capricorn.
    And yeah..I know EXACTLY what you mean. Some people can also act like that because they just wanna try to increase their self-esteems on the internet, by trying to act like a rebel and a *** so that everyone else can like and admire that certain person.
     
         

  16. #56
    Senior Member Traffy's Avatar
    Status
    Traffy is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1,123
    Location
    Burbank, CA
    Itssupereffective
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Chatte View Post
    Yeah, it's just common sense only that nowadays it's becoming ...not that common, I guess. And nice values you are talking about there, unfortunately you don't get to see them...and I'm talking about real life as well, I am talking generally, not necessarily only the internet/RL.

    Yeah, the whole thing of being yourself is not fashionable nowadays. What I blame is also the media for promoting all stupid stuff that makes the kids/teenagers loose their individuality and personality. They just act like they see on tv or God knows what, not being able to build a personality on their own.
    Completely agree, even though it's an old tune it's the right one, the media is what turned this young generation into what it is now. Everyone wants to be famous nowadays and those people will do anything to get those 15 minutes of fame, even if it means stabbing your back or even disrespecting their family.

    All of the stupid shit like, "OMG MY ***** MOM JUST TOOK AWAY MY PHONE BECAUSE I GOT ALL F'S!!! WHO DOES SHE THINK SHE IS!?" I see it way too often and it just makes me want to try and talk some sense into them but it happens so often that there's no point in trying. And having a fake personality will only get you so far, when you're applying for a college or even a job, those people will see right though you and by that time it'll be too late.
     
         

  17. #57
    Disciple of Unorthodox Icelerate's Avatar
    Status
    Icelerate is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    6,472
    This user has no status.
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Okay I think the main reason people dislike her is her demeanour in part 1. She was pretty cool in Shippuden but I disliked the fact she was going to kill Sasuke. For this reason, Sasuke fans hate her. Naruto fans hate her for ignoring Naruto, being mean to him and hiding important secrets. Then there are Hinata fans and we all know the rivalry between these two fan bases.
     
         

  18. #58
    Senior Member Traffy's Avatar
    Status
    Traffy is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1,123
    Location
    Burbank, CA
    Itssupereffective
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Icelerate View Post
    Okay I think the main reason people dislike her is her demeanour in part 1. She was pretty cool in Shippuden but I disliked the fact she was going to kill Sasuke. For this reason, Sasuke fans hate her. Naruto fans hate her for ignoring Naruto, being mean to him and hiding important secrets. Then there are Hinata fans and we all know the rivalry between these two fan bases.
    I would be willing to be anything that if Sakura was as busty as Hinata, a lot more people would like her, that's why a lot of people like Hinata. But yeah for the most part you're right, also I think that at this site it's "cool" to hate on Sakura. The new people don't want to go against the curve so they'll go with the crowd, hating on Sakura and so on.
     
         

  19. #59
    Member CoolFoo's Avatar
    Status
    CoolFoo is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    183
    Location
    NC
    This user has no status.
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Believe me, I have seenthings like that in my life. Someone says something quite the contrary and then can't back up what they say. People like that ought to just grow up and not say anything at all, if they have nothing nice to say. I thought that inner Sakura was cool too in the first part of Naruto.
     
         

  20. #60
    Banned
    Status
    Narutoisgodly is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    755
    Location
    smoking zetsu pot why?
    This user has no status.
     

    Re: ○Sakura Haruno FC○

    Quote Originally Posted by Itssupereffective View Post
    I would be willing to be anything that if Sakura was as busty as Hinata, a lot more people would like her, that's why a lot of people like Hinata. But yeah for the most part you're right, also I think that at this site it's "cool" to hate on Sakura. The new people don't want to go against the curve so they'll go with the crowd, hating on Sakura and so on.
    well if sakura had bigger boobs nothing will change for me
    i dislike sakura but if someone likes sakura they dont deserve to get flamed here's my rank of which fanbase hates her the most
    1.Hinata fans
    2.Sasuke fans
    3.Sasori/Naruto fans
    4.Anyone else :/
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •