Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Member Nightstar1994's Avatar
    Status
    Nightstar1994 is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    149
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Naruto and his crappy new shield, wtf was that?



    Seriously, if a guy who we waited 6 years to reveal his damn identity finally ATTACKS SOMEBODY SERIOUSLY, then let him KILL SOMEONE and stop making up jutsus for Naruto to defend everybody and their mother from being hurt.

    Atleast damn Bee who is useless character and should just die already. He's doing nothing but being in Hachibi mode and standing. For real - atleast let him die, he's useless.
     
         

  2. #2
    春風 - The Spring Breeze nj tandi's Avatar
    Status
    nj tandi is offline
    Gender
    Join Date
    May 2012
    Location
    I cannot currently divulge this information.
    Posts
    795
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Quote Originally Posted by Nightstar1994 View Post


    Seriously, if a guy who we waited 6 years to reveal his damn identity finally ATTACKS SOMEBODY SERIOUSLY, then let him KILL SOMEONE and stop making up jutsus for Naruto to defend everybody and their mother from being hurt.

    Atleast damn Bee who is useless character and should just die already. He's doing nothing but being in Hachibi mode and standing. For real - atleast let him die, he's useless.
    Shut up hater.
     
         

  3. #3
    すごいやつ Tripwire's Avatar
    Status
    Tripwire is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    787
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Quote Originally Posted by Nightstar1994 View Post


    Seriously, if a guy who we waited 6 years to reveal his damn identity finally ATTACKS SOMEBODY SERIOUSLY, then let him KILL SOMEONE and stop making up jutsus for Naruto to defend everybody and their mother from being hurt.

    Atleast damn Bee who is useless character and should just die already. He's doing nothing but being in Hachibi mode and standing. For real - atleast let him die, he's useless.
    I find this post offensive.
    Bee is a badass.
    Your argument is invalid.
    Have a nice day, good sir.
     
         

  4. #4
    Member
    Status
    TrickyDD is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    595
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    HAHA
     
         

  5. #5
    Banned
    Status
    lol99 is offline
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    4,845
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    why are people so obsessed with wanting to see someone die
     
         

  6. #6
    Member Nightstar1994's Avatar
    Status
    Nightstar1994 is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    149
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Quote Originally Posted by Tripwire View Post
    I find this post offensive.
    Bee is a badass.
    Your argument is invalid.
    Have a nice day, good sir.
    All Bee has been doing by the past 20 chapters (including the Kabuto vs Sasuke and Itachi period) was throwing Naruto, nothing else.

    He became slow and crappy. Where is his speed? Or skills at all? He doesn't even get time to speak now. Just let him die.
     
         

  7. #7
    another day another dawn.. FlareBlitz's Avatar
    Status
    FlareBlitz is offline
    Gender
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    in my happy place
    Posts
    2,407
    Post Thanks / Like
    tsk...tsk...tsk...kishi..
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    To me bee is more useful in his human mode. he could be sucking all of tobi's chakra up but instead he just stays in his beast mode lol
     
         

  8. #8
    Member Nightstar1994's Avatar
    Status
    Nightstar1994 is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    149
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Quote Originally Posted by FlareBlitz View Post
    To me bee is more useful in his human mode. he could be sucking all of tobi's chakra up but instead he just stays in his beast mode lol
    Yeah i agree. I hate the lack of Samehada.
     
         

  9. #9
    Senior Member l3m0npl3dg3's Avatar
    Status
    l3m0npl3dg3 is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    smokin the hookah
    Posts
    2,107
    Post Thanks / Like
    cold
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    i like bee but hes doing absolutely nothing right now but wrestling
     
         

  10. #10
    I Torture Death with Love UnrealSoul's Avatar
    Status
    UnrealSoul is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    922
    Post Thanks / Like
    The Son of Father Time and
    Mother Nature
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Agree on the nobody dies part. One of them kages needed to die and why the fck is naruto keep gaining chakra out the ass? Like seriously he was out of chakra a moment ago and then the 9tails gives him more chakra.Naruto is turning into a goku.

    His chakra is un ending how the hell will sasuke beat him?
     
         

  11. #11
    Senior Member D3A's Avatar
    Status
    D3A is offline
    Gender
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    2,211
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Are you ****ing stupid!? Its not a shield he used his tails to fan the flames away
     
         

  12. #12
    IKSOKRIPS = X-O-Creeps IKSOKRIPS's Avatar
    Status
    IKSOKRIPS is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Macedonia
    Posts
    9,051
    Post Thanks / Like
    Need help with the Timeline of
    Naruto? I'm the man you need!
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Quote Originally Posted by Nightstar1994 View Post
    Seriously, if a guy who we waited 6 years to reveal his damn identity finally ATTACKS SOMEBODY SERIOUSLY, then let him KILL SOMEONE and stop making up jutsus for Naruto to defend everybody and their mother from being hurt.

    Atleast damn Bee who is useless character and should just die already. He's doing nothing but being in Hachibi mode and standing. For real - atleast let him die, he's useless.
    First, there was no new shield, it was just the tails form Beast Mode.

    Second, there is NOTHING useless, if he was, he wouldn't be in the Manga. :y :D
     
         

  13. #13
    Member Nightstar1994's Avatar
    Status
    Nightstar1994 is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    149
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Quote Originally Posted by D3A View Post
    Are you ****ing stupid!? Its not a shield he used his tails to fan the flames away
    I think out of all people Tobi should know better on how to deal with Kyuubi.
     
         

  14. #14
    Member Spartan117's Avatar
    Status
    Spartan117 is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Place where people think of me.
    Posts
    587
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    what a stupid topic.
     
         

  15. #15
    NB's Number 1 Cam's Avatar
    Status
    Cam is offline
    Gender
    Join Date
    May 2011
    Location
    Everywhere and Anywhere
    Posts
    1,276
    Post Thanks / Like
    There's always been a lot of
    tension between Lois and me,
    and it's not so much that I
    want to kill her, it's just, I
    want her not to be alive
    anymore.' - Stewie Griffin
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Why is this even titled "Naruto and his crappy new shield.." when you are talking about Tobi having "made up" jutsus and him needing to kill someone and Bee being usless?
     
         

  16. #16
    Member Nightstar1994's Avatar
    Status
    Nightstar1994 is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    149
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Quote Originally Posted by Cam View Post
    Why is this even titled "Naruto and his crappy new shield.." when you are talking about Tobi having "made up" jutsus and him needing to kill someone and Bee being usless?
    Because Tobi is going finally serious and due to plot hax Naruto forever will defend everyone from death? Soon we will see Naruto creating a Genki Dama just because he has to beat the villains.
     
         

  17. #17
    Akatsuki Member USSJ Future Trunks's Avatar
    Status
    USSJ Future Trunks is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    18,436
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Atleast damn Bee who is useless character and should just die already. He's doing nothing but being in Hachibi mode and standing. For real - atleast let him die, he's useless.
    in the past 24 hours hes saved naruto and gai and kakashis asses at least 10 times

    His chakra is un ending how the hell will sasuke beat him?
    he wont...

    Soon we will see Naruto creating a Genki Dama just because he has to beat the villains.
    but you see new powers as the plot demands ALL THE TIME in shonen. its nothing new that the main hero happens to be invincible
     
         

  18. #18
    Senior Member D3A's Avatar
    Status
    D3A is offline
    Gender
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    2,211
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Quote Originally Posted by Nightstar1994 View Post
    I think out of all people Tobi should know better on how to deal with Kyuubi.
    Obito knows nothing about dealing with the kyuubi, Madara on the other hand does.
     
         

  19. #19
    Sasuke 2-0 against Naruto Champ's Avatar
    Status
    Champ is offline
    Gender
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    11,060
    Post Thanks / Like
    Madara turned Minato into the
    Yellow Trash
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    I agree Nightstar1994
     
         

  20. #20
    NB's Number 1 Cam's Avatar
    Status
    Cam is offline
    Gender
    Join Date
    May 2011
    Location
    Everywhere and Anywhere
    Posts
    1,276
    Post Thanks / Like
    There's always been a lot of
    tension between Lois and me,
    and it's not so much that I
    want to kill her, it's just, I
    want her not to be alive
    anymore.' - Stewie Griffin
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    Quote Originally Posted by Nightstar1994 View Post
    Because Tobi is going finally serious and due to plot hax Naruto forever will defend everyone from death? Soon we will see Naruto creating a Genki Dama just because he has to beat the villains.
    So let me get this straight, now that Tobi is fighting seriously you're upset because this serious side is not what you wanted it to be and you feel Naruto is overpowered, because he is able to block Tobi's serious attacks?
     
         

  21. #21
    Member darthvader5666's Avatar
    Status
    darthvader5666 is online now
    Gender
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    862
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    I agree about the no one dying part. Kishi should have had Madara kill at least 1 of the kages
    Hope Tobi at least kills Bee.
     
         

  22. #22
    The Informer Megatolium's Avatar
    Status
    Megatolium is offline
    Gender
    Join Date
    May 2012
    Location
    Somewhere on Earth :P
    Posts
    2,121
    Post Thanks / Like
    Never Give Up!
     

    Re: Naruto and his crappy new shield, wtf was that?

    You guys have forgotten Tobi has used those chakra poles to immobilize Bijuu's didnt ya?
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •