Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Alucard's Avatar
    Status
    Alucard is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    12,685
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    We wall know sasuke wants to go to konoha and kill everyone or kill the 5 kages (even if i think he dont wants too <.<). If he ever arrives to the meet he will start fighting with everyone and will say why does he want to kill them. He will gve some kind of speech where he says no one can understand his pai

    Gaara will


    I was hated by everyone in my entire life. the only person who i tought liked me tried to kill me and because of that i had to kill her. I was supposed to be used as a weapon in case of war and i was when i attacked konoha. I only enjoyed killing ppl all the time. And I don't go around whining about it.
     
         
    Last edited by Alucard; 07-16-2009 at 09:25 PM.

  2. #2
    Member
    Status
    Holy Cowboy is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    161
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    For anyone who looks beyond one manga's sleepyfan translations. The 5 kage thing was a mistranslation when it was really meant the Hokage, not the 5 kages. Check Scanlaters (sp?) like binktopia if you don't believe me.
     
         

  3. #3
    Renegade Sama. Yup! Renegade's Avatar
    Status
    Renegade is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Denmark
    Posts
    1,837
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Quote Originally Posted by Holy Cowboy View Post
    For anyone who looks beyond one manga's sleepyfan translations. The 5 kage thing was a mistranslation when it was really meant the Hokage, not the 5 kages. Check Scanlaters (sp?) like binktopia if you don't believe me.
    Yeah, I think so too.
     
         

  4. #4
    Alucard's Avatar
    Status
    Alucard is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    12,685
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Quote Originally Posted by Holy Cowboy View Post
    For anyone who looks beyond one manga's sleepyfan translations. The 5 kage thing was a mistranslation when it was really meant the Hokage, not the 5 kages. Check Scanlaters (sp?) like binktopia if you don't believe me.
    Quote Originally Posted by Renegade View Post
    Yeah, I think so too.
    Even so, you did not get it --'
     
         

  5. #5
    Typhon's Avatar
    Status
    Typhon is offline
    Gender
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Konohagakure
    Posts
    15,080
    Post Thanks / Like
    We Do Not Sow
     



    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    lmao, sasuke things he got problems but he ain't got shit.
     
         

  6. #6
    Renegade Sama. Yup! Renegade's Avatar
    Status
    Renegade is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Denmark
    Posts
    1,837
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Quote Originally Posted by Alucard View Post
    Even so, you did not get it --'
    It sounded like you thought Sasuke were going to kill every kage. While clearly it was a typo, he only wants to kill Danzo. So there will be no Pain speech, that doesn't fit the current Sasuke's style.
     
         

  7. #7
    Member
    Status
    Holy Cowboy is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    161
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Quote Originally Posted by Alucard View Post
    Even so, you did not get it --'
    Sorry dude, just was meaning to head it off at the pass. Cause many people use only onemanga and there are mistranslations at times. Hokage versus 5 kages. Mizukage versus former mizukage ( mistake by kishi and corrected by volume release ).
     
         

  8. #8
    Alucard's Avatar
    Status
    Alucard is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    12,685
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Quote Originally Posted by Nanaki View Post
    lmao, sasuke things he got problems but he ain't got shit.
    Quote Originally Posted by Renegade View Post
    It sounded like you thought Sasuke were going to kill every kage. While clearly it was a typo, he only wants to kill Danzo. So there will be no Pain speech, that doesn't fit the current Sasuke's style.
    Quote Originally Posted by Holy Cowboy View Post
    Sorry dude, just was meaning to head it off at the pass. Cause many people use only onemanga and there are mistranslations at times. Hokage versus 5 kages. Mizukage versus former mizukage ( mistake by kishi and corrected by volume release ).
    This was supposed to be a joke, not it ended in a failed one
    Will you ever be able to live with that? My joke turned into a fail. How can you guys live with that ='(
     
         

  9. #9
    Renegade Sama. Yup! Renegade's Avatar
    Status
    Renegade is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Denmark
    Posts
    1,837
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Oh! You were making fun of Sasuke....
     
         

  10. #10
    Alucard's Avatar
    Status
    Alucard is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    12,685
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Quote Originally Posted by Renegade View Post
    Oh! You were making fun of Sasuke....
    Yeah, i tought you would realize when you read it but..
     
         

  11. #11
    Renegade Sama. Yup! Renegade's Avatar
    Status
    Renegade is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Denmark
    Posts
    1,837
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Quote Originally Posted by Alucard View Post
    Yeah, i tought you would realize when you read it but..
    That's because Kishi just might write the story the way you jokingly thought it would be like.
     
         

  12. #12
    Alucard's Avatar
    Status
    Alucard is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    12,685
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Quote Originally Posted by Renegade View Post
    That's because Kishi just might write the story the way you jokingly thought it would be like.
    xD yeah maybe
     
         

  13. #13
    Sasuke Ichiha Black Reaper's Avatar
    Status
    Black Reaper is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    oO
    Posts
    2,820
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Quote Originally Posted by alucard View Post
    we wall know sasuke wants to go to konoha and kill everyone or kill the 5 kages (even if i think he dont wants too <.<). If he ever arrives to the meet he will start fighting with everyone and will say why does he want to kill them. He will gve some kind of speech where he says no one can understand his pai

    gaara will


    i was hated by everyone in my entire life. The only person who i tought liked me tried to kill me and because of that i had to kill her. I was supposed to be used as a weapon in case of war and i was when i attacked konoha. I only enjoyed killing ppl all the time. And i don't go around whining about it.
    lmao
     
         

  14. #14
    Fedor pwns roflcopter's Avatar
    Status
    roflcopter is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Europe
    Posts
    1,058
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Nah don't think that Gaara's arguments will work against/on Sasuke.
    The only person whose arguments may change Sasuke's mind is guess who? naruto
     
         

  15. #15
    Alucard's Avatar
    Status
    Alucard is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    12,685
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: Sasuke pwnd by Gaara's Arguments

    Quote Originally Posted by roflcopter View Post
    Nah don't think that Gaara's arguments will work against/on Sasuke.
    The only person whose arguments may change Sasuke's mind is guess who? naruto
    I said once and i'll say again: this was just a joke
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •