Page 3 of 8 « First 1234567 ... Last»
Results 41 to 60 of 155
  1. #41
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: Kabuto cleverness

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    his a snake afterall.. hahaha
    haha.. LMAO.. ORO IS IMMUNE WITH SNAKE BITES
     
         

  2. #42
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    This user has no status.
     

    Re: Kabuto cleverness

    haha.. ok you win .. but oro is still the man :D
     
         

  3. #43
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: Kabuto cleverness

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    haha.. ok you win .. but oro is still the man :D
    agree
     
         

  4. #44
    ★The 13thSin Of Ignorance★ Armstrong's Avatar
    Status
    Armstrong is offline
    Gender
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    6,280
    Location
    Realm of The Heartless Colonies
    kill all fapboys who worship
    cartoon ninjas that dont even
    know they exist
     

    Re: Kabuto cleverness

    the only problem is that....obito only needs to touch him one time and its game over

    and madara can drop space rocks...do you really think that not having some working senju dna is gunna affect him much? i think not!
     
         

  5. #45
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: Kabuto cleverness

    Quote Originally Posted by COLONELJJ81 View Post
    the only problem is that....obito only needs to touch him one time and its game over

    and madara can drop space rocks...do you really think that not having some working senju dna is gunna affect him much? i think not!
    if kabuto lands a poison it will surely effective ... its been tested on yamato already.. on how he will do the poisoning i dont have an idea but keep in mind how tricky kabuto and clever he is :D
     
         

  6. #46
    Banned
    Status
    Omnipotent is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    5,160
    Location
    On the battlefield
    Above All
     

    Re: KABUTO's Cleverness

    Quote Originally Posted by u wanna die View Post
    Im thinkin that kabuto can stop both obito and madara in the war...




    the above image said that.... kabuto has come up with a poison that can supress SENJU DNA


    Well , this could be hard to believe but with that poison plus kabuto's cleverness he might pull a win or get the advantage facing the fiercesome duo OBITO and EDO MADARA... My reason is this...


    " If kabuto will able to poison both obito and madara then everything will be good news for kabuto.. The poison effect by supressing SENJU DNA will automatically gives kabuto every advantage in the battle .. the fact that we know everything about obito and edo madara ability and existence depends on SENJU DNA...For, obito , he can spam the hell of its MS TECH because of SENJU DNA .... Obito rinnegan is also because of SENJU DNA.. He actually survive because of senju DNA ... Then for EDO MADARA... its obvious that he is a SENJU DNA SUCKING MANIAC :D his rinnegan just an example..."

    So i assume that kabuto was a threat for OBITO ...
    Kabuto still feared Obito; he's not as great as many people would like.

    But great theory.
     
         

  7. #47
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: KABUTO's Cleverness

    Quote Originally Posted by Omnipotent View Post
    Kabuto still feared Obito; he's not as great as many people would like.

    But great theory.
    thankz but i think it the other way around.. OBITO is much to fear coz kabuto may have known his secrets
     
         

  8. #48
    Senior Member spade3dg's Avatar
    Status
    spade3dg is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    4,316
    Location
    your moms room .
    Young Black Evil
     

    Re: Kabuto cleverness

    Personally i would hate that. Kabuto is in the cave and serves no further purpose to the storyline. Other than setting Yamato free
     
         

  9. #49
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: Kabuto cleverness

    Quote Originally Posted by spade3dg View Post
    Personally i would hate that. Kabuto is in the cave and serves no further purpose to the storyline. Other than setting Yamato free
    well im not saying that he will join the fight.. but his knowledge about the poison can make a difference
     
         

  10. #50
    Senior Member spade3dg's Avatar
    Status
    spade3dg is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    4,316
    Location
    your moms room .
    Young Black Evil
     

    Re: Kabuto cleverness

    Quote Originally Posted by u wanna die View Post
    well im not saying that he will join the fight.. but his knowledge about the poison can make a difference
    Your right about that. His poison will be able to supress Hashiram's dna but the fact is Madara still has the rinnegan,juubi, PS to fall back on. Obito had his Kamui.
     
         

  11. #51
    Member Pakura's Avatar
    Status
    Pakura is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    243
    Location
    Florida
    This user has no status.
     

    Re: Kabuto cleverness

    The war will be over and Madara will be defeated by the time Kishi bothers with Kabuto. He had his moment. It's over.
     
         

  12. #52
    Grandiose noble of NB Organis Machinas's Avatar
    Status
    Organis Machinas is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1,488
    Location
    in ur mind...
    thought process jumbled..
     

    Re: KABUTO's Cleverness

    Quote Originally Posted by u wanna die View Post
    Im thinkin that kabuto can stop both obito and madara in the war...




    the above image said that.... kabuto has come up with a poison that can supress SENJU DNA


    Well , this could be hard to believe but with that poison plus kabuto's cleverness he might pull a win or get the advantage facing the fiercesome duo OBITO and EDO MADARA... My reason is this...


    " If kabuto will able to poison both obito and madara[he can sneak up..kabuto is good at it :D] then everything will be good news for kabuto.. The poison effect by supressing SENJU DNA will automatically gives kabuto every advantage in the battle .. the fact that we know everything about obito and edo madara ability and existence depends on SENJU DNA...For, obito , he can spam the hell of its MS TECH because of SENJU DNA .... Obito rinnegan is also because of SENJU DNA.. He actually survive because of senju DNA ... Then for EDO MADARA... its obvious that he is a SENJU DNA SUCKING MANIAC :D his rinnegan just an example..."

    So i assume that kabuto was a threat for OBITO ...
    this is a very plausible idea. i don't exactly think that kabuto will do this himself though. this is where im gonna venture off onto my own path lol. i think that since oro had returned and regained everything that kabuto had(including DSM that he cannot use) i personally feel that he could implement this into his plan for turning this whole war into a win for the creepy snake man that he is. and this would definitely work out, if he truly does fancy madara's body( see my thread on my theory of the end of the war). oro uses said poison to incapacitate obito( i prefer to call him tobito thought lol) and madara, he then proceeds to steal madara's body and become the strongest villain ever. infinite chakra, DSM, sharingan+rinnengan, moukuton,etc..
     
         

  13. #53
    The ghost of NB Uchiha Usman's Avatar
    Status
    Uchiha Usman is offline
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    24,165
    Location
    Where you aren't
    I bet i'm older and wiser than
    you are.
     

    Re: Kabuto cleverness

    yeah i think its possible but like getting madara & obito poisoned?? i think that'll be difficult even if kabuto can crawl upto them because they both can use techniques to dodge it like

    Madara - Shinra Tensei

    Obito - Kamui

    _____________________________________
     
         

  14. #54
    Grandiose noble of NB Organis Machinas's Avatar
    Status
    Organis Machinas is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1,488
    Location
    in ur mind...
    thought process jumbled..
     

    Re: Kabuto cleverness

    Quote Originally Posted by Uchiha Usman View Post
    yeah i think its possible but like getting madara & obito poisoned?? i think that'll be difficult even if kabuto can crawl upto them because they both can use techniques to dodge it like

    Madara - Shinra Tensei

    Obito - Kamui

    _____________________________________
    although i hate to say it...PNJ(i personally don't believe in it) could have them fighting naruto and the ASF and kabuto or oro could sneak in for the death blow essentially.
     
         

  15. #55
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: KABUTO's Cleverness

    Quote Originally Posted by Organis Machinas View Post
    this is a very plausible idea. i don't exactly think that kabuto will do this himself though. this is where im gonna venture off onto my own path lol. i think that since oro had returned and regained everything that kabuto had(including DSM that he cannot use) i personally feel that he could implement this into his plan for turning this whole war into a win for the creepy snake man that he is. and this would definitely work out, if he truly does fancy madara's body( see my thread on my theory of the end of the war). oro uses said poison to incapacitate obito( i prefer to call him tobito thought lol) and madara, he then proceeds to steal madara's body and become the strongest villain ever. infinite chakra, DSM, sharingan+rinnengan, moukuton,etc..
    yes offcourse.. what knowledge kabuto have now.. is also given to ORO right? so its very quite possible
     
         

  16. #56
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: Kabuto cleverness

    Quote Originally Posted by Uchiha Usman View Post
    yeah i think its possible but like getting madara & obito poisoned?? i think that'll be difficult even if kabuto can crawl upto them because they both can use techniques to dodge it li
    Madara - Shinra Tensei

    Obito - Kamui

    _____________________________________
    kabuto can pull it.. he has so many tricks :D

    Quote Originally Posted by Organis Machinas View Post
    although i hate to say it...PNJ(i personally don't believe in it) could have them fighting naruto and the ASF and kabuto or oro could sneak in for the death blow essentially.
    haha nicely said
     
         

  17. #57
    Member B00m's Avatar
    Status
    B00m is offline
    Gender
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    784
    Noe 1 cahn beet Narootoh
     

    Re: Kabuto cleverness

    Quote Originally Posted by KingHashirama View Post
    Its a poison that can supress MOKUTON. NOT SENJU DNA.. lmao. You can't supress DNA.
    Thank you. And I doubt they would be paralyzed by a poison, I could see both of them ripping limbs off anyway if that was the case. Maybe sage Kabuto could "sneak" up on them, but not current Kabuto (assuming he can't do an eighth of what he displayed against Sasuke and Itachi).

    Side-note: Kabuto can look so creepy and weird in his snake appearance(s).
     
         

  18. #58
    Grandiose noble of NB Organis Machinas's Avatar
    Status
    Organis Machinas is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1,488
    Location
    in ur mind...
    thought process jumbled..
     

    Re: KABUTO's Cleverness

    Quote Originally Posted by u wanna die View Post
    yes offcourse.. what knowledge kabuto have now.. is also given to ORO right? so its very quite possible
    don't quote me, im just assuming. but considering oro has taken everything else outside of chakra from kabuto when he returned, i don't see why can't take his current knowledge as well. in fact, i think that oro might have had this entire thing planned out from the beginning.... i mean we know he's dying to obtain the perfect uchiha body, but ultimately he wants the knowledge and access to everything....which kabuto set out on doing. he advanced oro's plans under the assumption that oro would never return, but he did. so now he transfers all the new knowledge from kabuto to himself, bam a large leap down the path that he has always traveled right? well played creepy snake ninja perv, well played. lol
     
         

  19. #59
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: Kabuto cleverness

    Quote Originally Posted by B00m View Post
    Thank you. And I doubt they would be paralyzed by a poison, I could see both of them ripping limbs off anyway if that was the case. Maybe sage Kabuto could "sneak" up on them, but not current Kabuto (assuming he can't do an eighth of what he displayed against Sasuke and Itachi).

    Side-note: Kabuto can look so creepy and weird in his snake appearance(s).
    never said about paralyzing.. i said about supressing :D
     
         

  20. #60
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: KABUTO's Cleverness

    Quote Originally Posted by Organis Machinas View Post
    don't quote me, im just assuming. but considering oro has taken everything else outside of chakra from kabuto when he returned, i don't see why can't take his current knowledge as well. in fact, i think that oro might have had this entire thing planned out from the beginning.... i mean we know he's dying to obtain the perfect uchiha body, but ultimately he wants the knowledge and access to everything....which kabuto set out on doing. he advanced oro's plans under the assumption that oro would never return, but he did. so now he transfers all the new knowledge from kabuto to himself, bam a large leap down the path that he has always traveled right? well played creepy snake ninja perv, well played. lol

    haha.. might as well work for oro.. afterall ORO is a genius :D
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •