Page 3 of 14 « First 123456713 ... Last»
Results 41 to 60 of 278
  1. #41
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by xXBlazinNinXx View Post
    Yeah my conclusion was water too
    how about fire.. it suits naruto fighting style :D
     
         

  2. #42
    ~Boss~Minato~Uzumaki~ ~Sovereign~'s Avatar
    Status
    ~Sovereign~ is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,391
    Location
    The Village Hidden In The Sky
    Conquer The World
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    naruto will get all 5 elements when he unlock rinnegan at the end of the series lol

    nice thread btw
     
         

  3. #43
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by SakuXNaru View Post
    naruto will get all 5 elements when he unlock rinnegan at the end of the series lol

    nice thread btw
    hahah.. thankz...

    nice avatar again :D :D
     
         

  4. #44
    Senior Member Michael Jordan's Avatar
    Status
    Michael Jordan is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,692
    Location
    Riding around with a blunt in my lip, the sun in my eyes with a gun on my hip.
    "In this world wherever
    there is light - there are
    also shadows. As long as the
    concept of winners exist,
    there must be losers. The
    selfish desire of wanting to
    maintain peace causes wars,
    and hatred is born to protect
    love" - Madara Uchiha
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    (Only way I can see this happening)Training arc: Sasuke tells Naruto to fight him in 90 days that way they can both recover and train from the war arc.
     
         

  5. #45
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by Michael Jordan View Post
    (Only way I can see this happening)Training arc: Sasuke tells Naruto to fight him in 90 days that way they can both recover and train from the war arc.

    hahah :D
     
         

  6. #46
    Senior member. Fulcrum's Avatar
    Status
    Fulcrum is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    4,566
    Currently following manga:
    Berserk, Vagabond and
    Greenblood.
     



    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    yaa his second element is water!
     
         

  7. #47
    Eternal Dawn Lightbringer's Avatar
    Status
    Lightbringer is offline
    Gender
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    9,841
    Location
    Anor Londo
    Praise the Sun!
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    I hope it's either water or earth. Water and wind are like the two opposites to Sasuke's fire and lightning. I somewhat theorize that there may be one more arc after the shinobi war, focusing on Sasuke and Orochimaru.

    Maybe he'll learn it there if that ever happens. Or he might already know it. I doubt while training to become a sage that all he learned was sage mode. He should most likely have some sage techs up his sleeve.
     
         

  8. #48
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by uchihamad View Post
    yaa his second element is water!

    thankz
    Quote Originally Posted by Lightbringer View Post
    I hope it's either water or earth. Water and wind are like the two opposites to Sasuke's fire and lightning. I somewhat theorize that there may be one more arc after the shinobi war, focusing on Sasuke and Orochimaru.

    Maybe he'll learn it there if that ever happens. Or he might already know it. I doubt while training to become a sage that all he learned was sage mode. He should most likely have some sage techs up his sleeve.
    yes another arc .. and i love to see sasuke and oro really.. where the hell are they going
     
         

  9. #49
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    haha... his OLD STREAM thats why he has read same threads over and over
     
         

  10. #50
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    haha... his OLD STREAM thats why he has read same threads over and over
    huh? me?
     
         

  11. #51
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    nope.. the one who dislike the thread :D
     
         

  12. #52
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    nope.. the one who dislike the thread :D
    haha. you cant convince everyone... :D
     
         

  13. #53
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    very true.. i guess this thread does exist already? far b4 you join the base of corz
     
         

  14. #54
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    very true.. i guess this thread does exist already? far b4 you join the base of corz
    probably .. lol.. im just newbie here... so it must be true...
     
         

  15. #55
    Senior Member metallica9565's Avatar
    Status
    metallica9565 is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    1,426
    Location
    N/A
    Kaguya fans don't exist
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    1- yes, i've always imagined him as being able to use water type jutsu as well

    2-sadly, naruto is almost over and theres no way he's going to learn water type justu during this series

    3-I don't think people want other members commenting on their profile with links :P
     
         

  16. #56
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    have you use the search bar? maybe you can check if its done already
     
         

  17. #57
    §€X¥╘ΘvéR§ Gary777's Avatar
    Status
    Gary777 is offline
    Gender
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    3,104
    Location
    IN UR heart ♡ InDIa♡
    When the road gets dark and
    you can no longer see let my
    love throw a spark have a
    little faith in me .
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Ya kishi should give him water element also then only these idiots who say naruto spams will shut up...

    And naruto could learn it faster coz he now has sage mode and can see chakra perfectly with it and control also
     
         

  18. #58
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by Gary777 View Post
    Ya kishi should give him water element also then only these idiots who say naruto spams will shut up...

    And naruto could learn it faster coz he now has sage mode and can see chakra perfectly with it and control also
    haha.. yes.. training is needs no time for naruto coz he has kage bushin...
     
         

  19. #59
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,776
    Location
    parallel narutoverse
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    have you use the search bar? maybe you can check if its done already
    Nah ive tried many times but its very complicated i dunno how to use it .. can you teach me?
     
         

  20. #60
    Senior Member naruto1246's Avatar
    Status
    naruto1246 is offline
    Gender
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    2,932
    Location
    somewhere
    ... yea what he/she siad
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    its the most possible and best possible second affanity for naruto. though the possiblility that he'll use it or know about it at any piont in time that involves this war is very slim though after the war if naruto doesnt die and if the manga doesnt end who knows he might get it
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •