Page 5 of 12 « First 123456789 ... Last»
Results 101 to 125 of 278
  1. #101
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    parallel narutoverse
    Posts
    2,779
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    hahah.. alright i rest my case... GTG dude
    lmao go hahaha
     
         

  2. #102
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    yes one more thing... what are KG ?
     
         

  3. #103
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    parallel narutoverse
    Posts
    2,779
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    yes one more thing... what are KG ?
    wtf i thought your gone by now.. thats out of topic... its another discussion you silly
     
         

  4. #104
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    its still on topic LMAO... its relevant
     
         

  5. #105
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    parallel narutoverse
    Posts
    2,779
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    its still on topic LMAO... its relevant
    just use narutopedia :P
     
         

  6. #106
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    haha.. excuses.. then make a thread about KG so we can still discuss :P
     
         

  7. #107
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    parallel narutoverse
    Posts
    2,779
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    haha.. excuses.. then make a thread about KG so we can still discuss :P
    LOL.. i think that topic is been post many times.. it going to be redundant
     
         

  8. #108
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    is that not allowed?..
     
         

  9. #109
    RUDRA SAGE Paintry4's Avatar
    Status
    Paintry4 is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    catmandu
    Posts
    2,754
    Post Thanks / Like
    Watch before you speak or i
    shall watch you after with my
    SWORD.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Well i really liked it.hahaha naruto's gonna win anyway.its super cool,
     
         

  10. #110
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    parallel narutoverse
    Posts
    2,779
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    is that not allowed?..
    Hmm i dunno really but it would not make any sense ... people wont read it
     
         

  11. #111
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    parallel narutoverse
    Posts
    2,779
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by Paintry4 View Post
    Well i really liked it.hahaha naruto's gonna win anyway.its super cool,
    well thank you.. haha yes naruto manga after all :D
     
         

  12. #112
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    if its a better thread than others it sure will get read..
     
         

  13. #113
    Member KNOWPEIN's Avatar
    Status
    KNOWPEIN is offline
    Gender
    Join Date
    May 2011
    Location
    Narutobase
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    also

    raiton(sauske)<futton(naruto)<katon(sauske)<suiton (naruto)

    it will complete rivalry in elements 4 rivals :D
     
         

  14. #114
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    parallel narutoverse
    Posts
    2,779
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by KNOWPEIN View Post
    also

    raiton(sauske)<futton(naruto)<katon(sauske)<suiton (naruto)

    it will complete rivalry in elements 4 rivals :D
    yah... i think i already put that in the thread
     
         

  15. #115
    (◣◢)Sasuke Fan(◣◢) myhayjeff's Avatar
    Status
    myhayjeff is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Romania Bucharest
    Posts
    4,903
    Post Thanks / Like
    .........
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    it would be cool to see some new techniques from Naruto and Water style has some cool jutsus
     
         

  16. #116
    Member
    Status
    Dormammu is offline
    Gender
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    144
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    I'd love to see him get another element but I doubt its going to happen.
     
         

  17. #117
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    parallel narutoverse
    Posts
    2,779
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by myhayjeff View Post
    it would be cool to see some new techniques from Naruto and Water style has some cool jutsus
    yes.. coz we see less water affinity ninja out there.. theyre all dead hahha

    Quote Originally Posted by Dormammu View Post
    I'd love to see him get another element but I doubt its going to happen.
    dont loose hope
     
         

  18. #118
    Member Ghost of Uchiha's Avatar
    Status
    Ghost of Uchiha is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    517
    Post Thanks / Like
    Ninja mode on
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    And sir Pls add water is weak against lightning
     
         

  19. #119
    Death by Hugs! Cowthulhu45's Avatar
    Status
    Cowthulhu45 is online now
    Gender
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Waiting for you to lower your guard.
    Posts
    6,041
    Post Thanks / Like
    If you lower your guard, i
    will hug you to death
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    The question is Will naruto get water style.
    It is a yes/no question.
    In all yes/no questions, their are two answers.
    For this, both are no, but one is in comic sans.
     
         

  20. #120
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    parallel narutoverse
    Posts
    2,779
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by Cowthulhu45 View Post
    The question is Will naruto get water style.
    It is a yes/no question.
    In all yes/no questions, their are two answers.
    For this, both are no, but one is in comic sans.
    its a maybe :P
     
         

  21. #121
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by Paintry4 View Post
    Well i really liked it.hahaha naruto's gonna win anyway.its super cool,
    ofcorz .. its naruto the genin LMAO
     
         

  22. #122
    ★ X mark the SPOT ★ u wanna die's Avatar
    Status
    u wanna die is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    parallel narutoverse
    Posts
    2,779
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Quote Originally Posted by kralence View Post
    ofcorz .. its naruto the genin LMAO
    haha.. but he can kick a kage level ass
     
         

  23. #123
    Member kralence's Avatar
    Status
    kralence is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    285
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    hahah well his naruto afterall
     
         

  24. #124
    Trollo Lucilfer's Avatar
    Status
    Trollo Lucilfer is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    The village hidden in your ass
    Posts
    12,599
    Post Thanks / Like
    Marxist
     



    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    maybe!
     
         

  25. #125
    Academy Student
    Status
    AlexTimmins is offline
    Gender
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    23
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Re: NARUTO's SECOND ELEMENT [ water ]

    Couldn't Gamakatsu the frog boss teach him? or one of the other frog summons?

    Maybe they could do a combination jutsu as a short cut rather than learning a new one.

    Or a three way jutsu with Kurama, he is already inside Naruto and they swap chakra all the time.
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •