View Poll Results: best ff

Voters
55. You may not vote on this poll
  • chakrawizard555

    1 1.82%
  • Netsui

    7 12.73%
  • Shinobi Train

    10 18.18%
  • Skylar Knight

    10 18.18%
  • Michael92

    16 29.09%
  • Reborn

    5 9.09%
  • Cobra73

    2 3.64%
  • Germanicus

    2 3.64%
  • The Orange Hokage

    2 3.64%
Page 4 of 73 « First 123456781454 ... Last»
Results 61 to 80 of 1442
  1. #61
    Premium User Skylar Knight's Avatar
    Status
    Skylar Knight is online now
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    3,739
    Location
    NarutoBase
    If I get reincarnated... I
    wanna become a clam.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    I do but the little monster broke them!

    :hey: Doing great considering the hell I went through earlier for lab work. The nurse taking my blood hit a nerve and it's still sensitive. How about you? D
    -Pats your head- It's okay now, Fiona, it's okay
    Doing great as well, though I'm pretty tired after all the homework and tests this week :o
    So what's up? ^_^
     
         

  2. #62
    Fiona Glenanne ThatOneChick's Avatar
    Status
    ThatOneChick is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    9,071
    Location
    In a dream.
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by Skylar Knight View Post
    -Pats your head- It's okay now, Fiona, it's okay
    Doing great as well, though I'm pretty tired after all the homework and tests this week :o
    So what's up? ^_^
    lol Yes though I reflexively wanted to hit her, I refrained like a good girl. :lmao:
    Glad you are doing great also!
    I hope your tests go well!
    Just debating on playing resident evil 6. What about you?
     
         

  3. #63
    King Cobra's Avatar
    Status
    King Cobra is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    4,869
    Location
    Viva La Kumo!!!!!!!
    We're here.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    lol ikr! Oh well what can you do? :shrug: So how are you?
    You can kill em all :zonder: just a suggestion. I'm doing alright though could be better but it is what it is.
     
         

  4. #64
    Fiona Glenanne ThatOneChick's Avatar
    Status
    ThatOneChick is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    9,071
    Location
    In a dream.
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by Cobra73 View Post
    You can kill em all :zonder: just a suggestion. I'm doing alright though could be better but it is what it is.
    Nah then I would have to clean up a huge mess and wouldn't be worth it. :lmao: I hope things get better for you then.
     
         

  5. #65
    Writer Michael92's Avatar
    Status
    Michael92 is offline
    Gender
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    5,819
    Location
    Norway
    The Legendary Sage of Six
    Paths, coming soon.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by Skylar Knight View Post
    Hmmmm, jeg skjønner hva du mener i denne samtalen om Cobra, og jeg er helt enig at Cobra og en snake ikke er det samme. Cobra er helt klart Cobra, og ikke en snake

    @ Cobra - Translation?
    , I don't think he need a translation due to the pointless content of our convo, lol xD Funny thing is though, that we're able to go from this to, Hei hva skjer?

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    :hey:
    How did I know you would bring me up into that conversation. :lmao:
    It could still go either way. You're a great writer Michael, take some credit and quit thinking about things that could be a downer for you.
    He always does, you see, I think he's a bit in love with you ^^ Hush, don't tell anyone >_>
    <_<

    Yeah it could, but the odds dims for each win I take, lol. Besides, due to the fact that I've joined and won the two last months, people whom voted for me before might tire of seeing me winning so they'll vote for someone else to be fair, lol. But basically, I think I would have had a better chance this month if I didn't join and won in the two previous ones. That's just how things work, but we shall see.

    Hey Skylar btw, do you think Norway can go all the way this month? If I'm.... ehm... Northug, you'll be... ehm... Bjorndalen? I know they're not in the exact same sports, but close enough, lol.

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    lol Yes though I reflexively wanted to hit her, I refrained like a good girl. :lmao:
    Glad you are doing great also!
    I hope your tests go well!
    Just debating on playing resident evil 6. What about you?
    You play freaking RE6?!!!! O_____O That's an awesome game! just recently cleared it a couple of days ago with a friend! :D
     
         
    Last edited by Michael92; 01-10-2013 at 06:42 PM.

  6. #66
    King Cobra's Avatar
    Status
    King Cobra is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    4,869
    Location
    Viva La Kumo!!!!!!!
    We're here.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    Nah then I would have to clean up a huge mess and wouldn't be worth it. :lmao: I hope things get better for you then.
    :rofl: we'll send Meg to clean it up right Skylar . I do to though thanks
     
         

  7. #67
    Fiona Glenanne ThatOneChick's Avatar
    Status
    ThatOneChick is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    9,071
    Location
    In a dream.
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by Michael92 View Post
    , I don't think he need a translation due to the pointless content of our convo, lol xD Funny thing is though, that we're able to go from this to, Hei hva skjer?



    He always does, you see, I think he's a bit in love with you ^^ Hush, don't tell anyone >_>
    <_<

    Yeah it could, but the odds dims for each win I take, lol. Besides, due to the fact that I've joined and won the two last months, people whom voted for me before might tire of seeing me winning so they'll vote for someone else to be fair, lol. But basically, I think I would have had a better chance this month if I didn't join and won in the two previous ones. That's just how things work, but we shall see.

    Hey Skylar btw, do you think Norway can go all the way this month? If I'm.... ehm... Northug, you'll be... ehm... Bjorndalen? I know they're not in the exact same sports, but close enough, lol.
    :sy: lol Don't say things like that. Besides the contest is labeled the best fanfiction of the month so it shouldn't matter how many times you may or may not have entered.

    @cobra still not worth it lol
     
         

  8. #68
    Premium User Skylar Knight's Avatar
    Status
    Skylar Knight is online now
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    3,739
    Location
    NarutoBase
    If I get reincarnated... I
    wanna become a clam.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by Michael92 View Post
    , I don't think he need a translation due to the pointless content of our convo, lol xD Funny thing is though, that we're able to go from this to, Hei hva skjer?
    Well, right now I'm just planning stuff for my OF, plus talking to Cobra on skype ^_^ Kind of bored to be honest.
    What about you?

    Quote Originally Posted by Cobra73 View Post
    :rofl: we'll send Meg to clean it up right Skylar . I do to though thanks
    Ha! Inside joke! Yeah, let's do that

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    lol Yes though I reflexively wanted to hit her, I refrained like a good girl. :lmao:
    Glad you are doing great also!
    I hope your tests go well!
    Just debating on playing resident evil 6. What about you?
    Sparing her life I understand, but not hurting her at all? You've improved a lot, young padawan Jk jk :lmao:
    Thank you, same for you D I probably did well on my tests, at least I hope so as well
    Mostly talking to you guys here ^_^ I also try to come up with something original for my story, but it's really difficult :o
     
         
    Last edited by Skylar Knight; 01-10-2013 at 06:52 PM.

  9. #69
    King Cobra's Avatar
    Status
    King Cobra is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    4,869
    Location
    Viva La Kumo!!!!!!!
    We're here.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    @TOC Meh I'll handle it then
     
         

  10. #70
    Fiona Glenanne ThatOneChick's Avatar
    Status
    ThatOneChick is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    9,071
    Location
    In a dream.
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by Skylar Knight View Post
    Sparing her life I understand, but not hurting her at all? You've improved a lot, young padawan Jk jk :lmao:
    Thanks you, same for you D I probably did well on my tests, at least I hope so as well
    Mostly talking to you guys here ^_^ I also try to come up with something original for my story, but it's really difficult :o
    :lmao: I have a little one to keep in mind and nothing is worth getting in trouble just to be taken away from her.
    Keep the confidence, doubt isn't good for tests. lol
    I see, that's never fun I suppose.

    @Cobra, yes handle my light work for me. :zonder:
     
         

  11. #71
    King Cobra's Avatar
    Status
    King Cobra is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    4,869
    Location
    Viva La Kumo!!!!!!!
    We're here.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    @ TOC Ha you think imma do it have a whole Army of Cobras to do my work for me
     
         

  12. #72
    Fiona Glenanne ThatOneChick's Avatar
    Status
    ThatOneChick is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    9,071
    Location
    In a dream.
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by Cobra73 View Post
    @ TOC Ha you think imma do it have a whole Army of Cobras to do my work for me
    where? lol
     
         

  13. #73
    King Cobra's Avatar
    Status
    King Cobra is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    4,869
    Location
    Viva La Kumo!!!!!!!
    We're here.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    where? lol
    As the Cobra king that info is confidential
     
         

  14. #74
    Fiona Glenanne ThatOneChick's Avatar
    Status
    ThatOneChick is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    9,071
    Location
    In a dream.
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by Cobra73 View Post
    As the Cobra king that info is confidential
    :lmao: Because you don't have an army! :rofl:
     
         

  15. #75
    King Cobra's Avatar
    Status
    King Cobra is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    4,869
    Location
    Viva La Kumo!!!!!!!
    We're here.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    :lmao: Because you don't have an army! :rofl:
    You dare call me the king of Cobras a liar? This will be punishable by death.
     
         

  16. #76
    Premium User Skylar Knight's Avatar
    Status
    Skylar Knight is online now
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    3,739
    Location
    NarutoBase
    If I get reincarnated... I
    wanna become a clam.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    :lmao: I have a little one to keep in mind and nothing is worth getting in trouble just to be taken away from her.
    Keep the confidence, doubt isn't good for tests. lol
    I see, that's never fun I suppose.

    @Cobra, yes handle my light work for me. :zonder:
    :lmao: Btw, why did you take a blood sample thingy? :o
    My experience at school have taught me one thing, and that is never have confidence in your tests
    Well, it's always fun to write, but I'm getting a headache by all this thinking. Trying to come up with something new is close to impossible
     
         

  17. #77
    Fiona Glenanne ThatOneChick's Avatar
    Status
    ThatOneChick is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    9,071
    Location
    In a dream.
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by Cobra73 View Post
    You dare call me the king of Cobras a liar? This will be punishable by death.
    you going to try and attack my shoe again? :rofl:
    Quote Originally Posted by Skylar Knight View Post
    :lmao: Btw, why did you take a blood sample thingy? :o
    My experience at school have taught me one thing, and that is never have confidence in your tests
    Well, it's always fun to write, but I'm getting a headache by all this thinking. Trying to come up with something new is close to impossible
    Just to see how my body is reacting to some new meds that the doctor put me on.
    It's the opposite for me. Doubt = judgement clouded and then you will only get confused and may even get a question you knew wrong.

    To All The Writers:

    I posted a new discussion thread in the writer's block group, it you're interested in some constructive criticism, check it out.
     
         

  18. #78
    King Cobra's Avatar
    Status
    King Cobra is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    4,869
    Location
    Viva La Kumo!!!!!!!
    We're here.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    you going to try and attack my shoe again? :rofl:


    Just to see how my body is reacting to some new meds that the doctor put me on.
    It's the opposite for me. Doubt = judgement clouded and then you will only get confused and may even get a question you knew wrong.

    To All The Writers:

    I posted a new discussion thread in the writer's block group, it you're interested in some constructive criticism, check it out.
    I have a plan this time
     
         

  19. #79
    Fiona Glenanne ThatOneChick's Avatar
    Status
    ThatOneChick is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    9,071
    Location
    In a dream.
    This user has no status.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by Cobra73 View Post
    I have a plan this time
    :rofl: You will never beat me.
     
         

  20. #80
    Premium User Skylar Knight's Avatar
    Status
    Skylar Knight is online now
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    3,739
    Location
    NarutoBase
    If I get reincarnated... I
    wanna become a clam.
     



    Re: Voting: Best FanFiction [January 2013]

    Quote Originally Posted by ThatOneChick View Post
    you going to try and attack my shoe again? :rofl:


    Just to see how my body is reacting to some new meds that the doctor put me on.
    It's the opposite for me. Doubt = judgement clouded and then you will only get confused and may even get a question you knew wrong.

    To All The Writers:

    I posted a new discussion thread in the writer's block group, it you're interested in some constructive criticism, check it out.
    Ah, I see :o So what was the result? Except having pains in your arm after hitting a nerve
    Oh, I never really doubt myself when I'm doing the test... I'm always doing my best ^_^ I meant after the test... There has been so many times I've thought I would get a B or possibly A, but then I suddenly end up with a C

    Alright, I'll check it out and see if I'm interested in the topic D
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •