Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Senior Member Corazon's Avatar
    Status
    Corazon is online now
    Gender
    Join Date
    May 2011
    Posts
    12,610
    Location
    Dressrosa
    Poison teller!
     

    Best theory of Doflamingo?

    I've watching this guy's videos for like the past months and this theory sounds so legit lol. I can actually see this happening.




    Props to this guy for making this theory up
     
         

  2. #2
    Senior Member -Gold-'s Avatar
    Status
    -Gold- is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    5,583
    Location
    I'm jaden yuki and I'm absolutely flawless
    Destiny, fate, dreams these
    unstoppable ideals are held
    deep within the heart of man.
    As long as their are people
    who seek freedom in this life,
    these thigs shall not vanish
    from the earth.
     

    Re: Best theory of Doflamingo?

    whats the big deal about this pertcular war lord he looks retarded to me and if it cencers retarded i said he looks R.e.t.a.r.d.e.d.
     
         

  3. #3
    Senior Member Corazon's Avatar
    Status
    Corazon is online now
    Gender
    Join Date
    May 2011
    Posts
    12,610
    Location
    Dressrosa
    Poison teller!
     

    Re: Best theory of Doflamingo?

    Quote Originally Posted by typezero View Post
    whats the big deal about this pertcular war lord he looks retarded to me and if it cencers retarded i said he looks R.e.t.a.r.d.e.d.
    He looks sick lol ( no homo)

    Good to see a Eureka 7 fan tho. (first anime I ever watched fully)
     
         

  4. #4
    Senior Member -Gold-'s Avatar
    Status
    -Gold- is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    5,583
    Location
    I'm jaden yuki and I'm absolutely flawless
    Destiny, fate, dreams these
    unstoppable ideals are held
    deep within the heart of man.
    As long as their are people
    who seek freedom in this life,
    these thigs shall not vanish
    from the earth.
     

    Re: Best theory of Doflamingo?

    Quote Originally Posted by Yo Momma San View Post
    He looks sick lol ( no homo)

    Good to see a Eureka 7 fan tho. (first anime I ever watched fully)
    um yeah thanks but why is he the only one people talk about is it cause hes the only one that hasnt been fully introduced or fought yet?
     
         

  5. #5
    Senior Member Corazon's Avatar
    Status
    Corazon is online now
    Gender
    Join Date
    May 2011
    Posts
    12,610
    Location
    Dressrosa
    Poison teller!
     

    Re: Best theory of Doflamingo?

    Quote Originally Posted by typezero View Post
    um yeah thanks but why is he the only one people talk about is it cause hes the only one that hasnt been fully introduced or fought yet?
    Kinda and also we never seen how strong he truely was in pre-timeskip. A lot of people assumed (including myself) hes really strong cause he took down diamond jozu with just a single motion plus he was laughing at marineford . Hes a badass imo
     
         

  6. #6
    Senior Member -Gold-'s Avatar
    Status
    -Gold- is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    5,583
    Location
    I'm jaden yuki and I'm absolutely flawless
    Destiny, fate, dreams these
    unstoppable ideals are held
    deep within the heart of man.
    As long as their are people
    who seek freedom in this life,
    these thigs shall not vanish
    from the earth.
     

    Re: Best theory of Doflamingo?

    Quote Originally Posted by Yo Momma San View Post
    Kinda and also we never seen how strong he truely was in pre-timeskip. A lot of people assumed (including myself) hes really strong cause he took down diamond jozu with just a single motion plus he was laughing at marineford . Hes a badass imo
    im not that far yet im at like 101 but i heard 101 and 102 are filler so im thinking of skipping them
     
         

  7. #7
    Senior Member Corazon's Avatar
    Status
    Corazon is online now
    Gender
    Join Date
    May 2011
    Posts
    12,610
    Location
    Dressrosa
    Poison teller!
     

    Re: Best theory of Doflamingo?

    Quote Originally Posted by typezero View Post
    im not that far yet im at like 101 but i heard 101 and 102 are filler so im thinking of skipping them
    oh sorry for some what spoiling it lol

    Um my bad for getting off-topic but is AO good? How many episodes are there so far? Did renton & Eureka meet each other yet?
     
         

  8. #8
    Senior Member 7th Biggest OP Fan's Avatar
    Status
    7th Biggest OP Fan is offline
    Gender
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    1,226
    This user has no status.
     

    Re: Best theory of Doflamingo?

    Hmm....It's an interesting theory, but I don't see every bit of that being right. The Alice in Wonderland theme I had thought about and forgot when Big Mom was introduced and it was nice being reminded about that again. The whole card theme I don't see it being likely. For Oda to have such a big twist like that and basing it off of something lame would be a disappointment to me. I can see Joker being very similar to the Joker in Batman however, and Oda wanting to make reference to him being an awesome bad guy. They have a lot of similarities. The whole card thing could be a possibility. Baby "5" could be a member of the number association with the playing cards. Maybe he has 13 members, 2 through Ace, and the "Joker" is the boss. Maybe the "Ace", Law, was the strongest member at that time too before he left.

    Idk. I can see part of it working, just not all of it. I really doubt the royal families are associated with a deck of cards. I'm not sure how Jack fits into all of this as well. Maybe the Yonkou are the face cards, and maybe its "Jack" Kaidou? Big Mom could be the Queen? Seems a bit out there.
     
         

  9. #9
    Member shri3kbat's Avatar
    Status
    shri3kbat is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    953
    Location
    Sweden
    This user has no status.
     

    Re: Best theory of Doflamingo?

    Some might be true actually. And I had this theory about DD's pops being the gorosei with blonde hair before, pretty cool to see others thought the same
    I think the cards are just for the underworld brokers. And I don't think there's necessarily one for each card, but the top brokers could have card nicknames.
     
         

  10. #10
    oath ziggyZ's Avatar
    Status
    ziggyZ is offline
    Gender
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    7,400
    Location
    back of your mind
    egg
     



    Re: Best theory of Doflamingo?

    Very plausible indeed. Thanks
    Because of the last 2 videos you've linked us, I've subscribed to him:D
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •