Page 3 of 3 « First 123
Results 41 to 43 of 43
  1. #41
    Ryūjin's Avatar
    Status
    Ryūjin is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    21,311
    Location
    In an alternate dimension!
    Got Married!
     



    Re: ダンテスパーダ | Dante Sparda

    Quote Originally Posted by Corey. View Post
    Damn you're behind But i was talking about on NB Vergil(Me) Vs Dante(You of course) May 1st !
    I will >_>
    Quote Originally Posted by Kamishiro View Post
    >_>


    Aweshome
    There's a forum with all of those emotes
    Quote Originally Posted by Method View Post
    Nice Bio
    This Dante is not suited for Uchiha, the dark haired Dante is, Nara seems abit weird but dependent on the CJ's it could work o.O, Kaguya or Dark would suit this bio
    They are both suited for Uchiha >_> i had it as Dark Release, i'll just try him as a nara, maybe make a few CJ for it lol
    Quote Originally Posted by Zero Kelvin View Post
    You and your constant switching! D:
    Shhhhhh! >_> if you do it by the rules, it's not a crime, not a crime i tell you! D:
    Quote Originally Posted by Roju View Post
    Notices Dante is back in your hands. With a lot of difference from before.

    Quote Originally Posted by Ƀeedo View Post
    Ohmegoodgawsh le dante haz a dante! tis a miracle!

    It's impossible for you to stick with only two bio's eh ? >_>
    I'll stick with Kakashi, dunno about Dante, it depends lol
    Quote Originally Posted by PowerGodLeader View Post
    how many bios have you change? o_0
    you must have a record for most bios
    Maybe idk >_>
    Quote Originally Posted by Ouacus View Post
    Nice :3
    Thanks ^^
    Quote Originally Posted by Kamishiro View Post
    Nahhhh, that record it mine.
    You wish :3
    Quote Originally Posted by Gèckö View Post
    what game is this from
    it looks like fun._.
    Devil May Cry, this Dante is the Devil May Cry 4 version.
    Quote Originally Posted by Asuna View Post
    ^Devil May Cry

    OT:Dante has a dante bio. Seems legit btw I have the record !!!!
    You wish like Kami >_>
    Quote Originally Posted by Gèckö View Post
    what's that^
    Idk .-.
    Quote Originally Posted by Migualon J.J. View Post
    He has Mangekyo Sharingan, he can't have Sharingan, so this is his best choice

    Yes he does well he shares it with Kamishiro

    65 bios

    65 bios for you


    "Only" 59 bios
    I don't want Sharingan with Dante, i still don't feel right with it >_> Kakashi is the best MS user for me. and GEEK!
    Quote Originally Posted by Alternative View Post
    A game which doesn't tell you how to do anything and has terrible camera angles.
    Your clearly talking about DmC, because the DMC3 and 4 are awesome .-.
    Quote Originally Posted by Zero Kelvin View Post
    Devil May Cry is pure frustration. Show me someone who says it's easy and I'll show you a liar.
    It's not easy, if you play the normal difficulty :3 though the gameplay that i like is on the hardest level, that way i can have fun with combos, the game i had the most fun with was DMC3 to be honest.
    Quote Originally Posted by Monkey D. Dragon View Post
    It's easy. Joking.
    I ate DMC 4 alive man, it became my girlfriend for a while. Just sat in my room playing.

    Nice bio Dante. DMC ftw.
    Sure, play the Hell and Hell difficulty and you wouldn't think so, WITHOUT GOLD ORBS! you basically can die with any strike and the demons can't die with one strike like Heaven and Hell mode, they are as tough as on the Hard difficulty, have fun with that, but i completed it
    Quote Originally Posted by mangekyo byakugan View Post
    Dante you are going to meet the epicness of Nara's

    Awesome bio
    Maybe i should edit the Nara part out >_>
    Quote Originally Posted by Kaos View Post
    From the pictures to the layout, it's Prefect D
    Thanks ^^
    Quote Originally Posted by ReXii View Post
    Use the cool new Dante dude... >_<

    No! he is gay, this Dante is the best one for me >_>
    Quote Originally Posted by Raíden View Post
    Not better than the original
    Agreed
     
         

  2. #42
    ReXii's Avatar
    Status
    ReXii is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    14,090
    Location
    Up.
    The one in front of the gun
    lives forever.
     



    Re: ダンテスパーダ | Dante Sparda

    Quote Originally Posted by Raíden View Post
    Not better than the original
    I'm going to give new Dante a chance, hell you like Raiden and to me he is just a tool version of Gray Fox, but i gave Raiden a chance and tried reveangance and it's actually a really fun game, shame the parry system is complete anus.

    Quote Originally Posted by Dānte View Post
    I will >_>

    There's a forum with all of those emotes

    They are both suited for Uchiha >_> i had it as Dark Release, i'll just try him as a nara, maybe make a few CJ for it lol

    Shhhhhh! >_> if you do it by the rules, it's not a crime, not a crime i tell you! D:



    I'll stick with Kakashi, dunno about Dante, it depends lol

    Maybe idk >_>

    Thanks ^^

    You wish :3

    Devil May Cry, this Dante is the Devil May Cry 4 version.

    You wish like Kami >_>

    Idk .-.

    I don't want Sharingan with Dante, i still don't feel right with it >_> Kakashi is the best MS user for me. and GEEK!

    Your clearly talking about DmC, because the DMC3 and 4 are awesome .-.

    It's not easy, if you play the normal difficulty :3 though the gameplay that i like is on the hardest level, that way i can have fun with combos, the game i had the most fun with was DMC3 to be honest.

    Sure, play the Hell and Hell difficulty and you wouldn't think so, WITHOUT GOLD ORBS! you basically can die with any strike and the demons can't die with one strike like Heaven and Hell mode, they are as tough as on the Hard difficulty, have fun with that, but i completed it

    Maybe i should edit the Nara part out >_>

    Thanks ^^

    No! he is gay, this Dante is the best one for me >_>

    Agreed
    Give new Dante a chance, the only rubbish Dante in my opinion was DMC 2 Dante....They seriously made him a tool.
     
         

Page 3 of 3 « First 123

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •