Page 135 of 272 « First ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... Last»
Results 2,681 to 2,700 of 5425
  1. #2681
    Senior Member iamkawaii08's Avatar
    Status
    iamkawaii08 is offline
    Gender
    Join Date
    May 2011
    Posts
    7,022
    Location
    Philippines
    A little piece of your soul
    dies everytime you deceive
    yourself.
     

    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by IntrovertedKittenNinja View Post
    Moi again~

    Yay!! You're the cute one!!
    Quote Originally Posted by ~Gorillaz~ View Post
    *Bangs grow back*

    Yeay you're bangs!!:3
    But what is your hairdo atm? With bangs or the other?
     
         

  2. #2682
    Senior Member iamkawaii08's Avatar
    Status
    iamkawaii08 is offline
    Gender
    Join Date
    May 2011
    Posts
    7,022
    Location
    Philippines
    A little piece of your soul
    dies everytime you deceive
    yourself.
     

    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by ~Gorillaz~ View Post
    Without
    Haha okay . .
    I have mah bangs atm . .:3
     
         

  3. #2683
    Senior Member Passion's Avatar
    Status
    Passion is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    15,707
    Avoiding responsibilities.
     



    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by ~Gorillaz~ View Post
    Here we go. First a unserious one.



    Then a serious one.

    Yeah, you remind me of him

     
         

  4. #2684
    Senior Member Passion's Avatar
    Status
    Passion is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    15,707
    Avoiding responsibilities.
     



    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by ~Gorillaz~ View Post
    Old one.
     
         

  5. #2685
    Senior Member
    Status
    C Namikaze14 is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    2,255
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

    Guess I'll post again. ~_~
     
         

  6. #2686
    Rockstar From Mars. mcchikeneater's Avatar
    Status
    mcchikeneater is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    3,875
    Location
    New Jersey
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

     
         

  7. #2687
    Nyanmaru's Avatar
    Status
    Nyanmaru is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    8,025
    Location
    Woods, staring at you.
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by C Namikaze14 View Post
    Guess I'll post again. ~_~
    Dang it. Lemme go to Micronesia too!

    Quote Originally Posted by IntrovertedKittenNinja View Post
    Dangggg cutie!! ;D

    lemme get yo numba xDDD
    She's so cute right?

    Quote Originally Posted by iamkawaii08 View Post
    Yay bunso!!
    Bunso? Why?
     
         

  8. #2688
    Senior Member
    Status
    C Namikaze14 is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    2,255
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by Nyanmaru View Post
    Dang it. Lemme go to Micronesia too!
    Buy a plane ticket first. o-o
     
         

  9. #2689
    Nyanmaru's Avatar
    Status
    Nyanmaru is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    8,025
    Location
    Woods, staring at you.
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by C Namikaze14 View Post
    Buy a plane ticket first. o-o
    You're rich. Buy me one.
     
         

  10. #2690
    Senior Member
    Status
    C Namikaze14 is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    2,255
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by Nyanmaru View Post
    You're rich. Buy me one.
    O____O" I'm not rich. Build a fundraising program or something.
     
         

  11. #2691
    Nyanmaru's Avatar
    Status
    Nyanmaru is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    8,025
    Location
    Woods, staring at you.
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

    Like a kissing booth. lol.
     
         

  12. #2692
    NB's Shameless Flirt IntrovertedKittenNinja's Avatar
    Status
    IntrovertedKittenNinja is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1,557
    Location
    Taiwan, or Kirigakure o.o
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by Nyanmaru View Post
    Dang it. Lemme go to Micronesia too!



    She's so cute right?



    Bunso? Why?
    She's suuuupah kahyuuute! lol. so are you, sexy. ;D
     
         

  13. #2693
    BEEP!BEEP!BOOP! Sonne's Avatar
    Status
    Sonne is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    12,907
    Location
    Transylvania, with my queen in my arms.
    This user has no status.
     



    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by Nyanmaru View Post
    Like a kissing booth. lol.
     
         

  14. #2694
    Nyanmaru's Avatar
    Status
    Nyanmaru is offline
    Gender
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    8,025
    Location
    Woods, staring at you.
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by IntrovertedKittenNinja View Post
    She's suuuupah kahyuuute! lol. so are you, sexy. ;D
    Lies, sexy girl. But thanks

    Quote Originally Posted by Nocturnal View Post
    I was kidding.
     
         

  15. #2695
    Banned
    Status
    Blutengel is offline
    Gender
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    479
    Location
    Königreich der Nacht
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

    I come in various colors. D





     
         

  16. #2696
    Senior Member Passion's Avatar
    Status
    Passion is offline
    Gender
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    15,707
    Avoiding responsibilities.
     



    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by Blutengel View Post
    I come in various colors. D





    Who is this handsome bastard? He looks awfully familiar to me.
     
         

  17. #2697
    Banned
    Status
    Blutengel is offline
    Gender
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    479
    Location
    Königreich der Nacht
    This user has no status.
     

    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by Passion View Post
    Who is this handsome bastard? He looks awfully familiar to me.
    I'm........sexy and I know it.
     
         

  18. #2698
    Lola Aikokoro's Avatar
    Status
    Aikokoro is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    40
    just chillin neh?
     

    Re: show us urself :)

    sooo confuused
     
         

  19. #2699
    終 充琉寿 Owarij's Avatar
    Status
    Owarij is offline
    Gender
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    13,309
    Location
    Valyria
    A mind needs books, as a sword
    needs a whetstone, if it is to
    keep its edge.
     

    Re: show us urself :)


    me :S , since everyone else did it
     
         
    Last edited by Owarij; 02-09-2012 at 03:56 AM.

  20. #2700
    Necron's Avatar
    Status
    Necron is offline
    Gender
    Join Date
    May 2011
    Posts
    10,269
    Location
    Paris
    Just speak your mind, and
    don't be embarased of what you
    want. #YOLO
     

    Re: show us urself :)

    Quote Originally Posted by Enderman View Post
    Me in Bed...


    Me drawing on myself...


    My true form...
    PLZ tell me those are not permanant tatoos!
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •