Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Indomitable Conqueror P3ĮÑ's Avatar
    Status
    P3ĮÑ is offline
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    45,864
    What's my drug of choice? Well
    what have you got? I don't go
    broke, and I do it a lot
     

    Wolfenstein

    Wolfenstein new order was alright IMO. But seriously, I found the previous wolfenstein miles better. So what's your opinion.
     
         

  2. #2
    Ashen One ✯ Ricardo's Avatar
    Status
    Ricardo is online now
    Gender
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    8,146
    Location
    Waifu
    This user has no status.
     



    Re: Wolfenstein

    Meeh.. Don't like Wolfenstein...
     
         

  3. #3
    Banned
    Status
    LitAquarius is offline
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    3,325
    This user has no status.
     

    Re: Wolfenstein

    Game just looked meh to me..
    > Only FPSs I like are ones like Destiny, Far Cry 3-4 & The new Homefront LMAO!
    > Too busy playing dat FF-XIV:ARR doe!
     
         

  4. #4
    Kage fiend's Avatar
    Status
    fiend is offline
    Gender
    Join Date
    May 2014
    Posts
    32,609
    A rational manga fan and OCD
    gamer.
     



    Re: Wolfenstein

    Wolfenstein 2009 was much better.
    3d was the best in the series.
     
         

  5. #5
    Indomitable Conqueror P3ĮÑ's Avatar
    Status
    P3ĮÑ is offline
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    45,864
    What's my drug of choice? Well
    what have you got? I don't go
    broke, and I do it a lot
     

    Re: Wolfenstein

    Quote Originally Posted by AdventStory View Post
    Game just looked meh to me..
    > Only FPSs I like are ones like Destiny, Far Cry 3-4 & The new Homefront LMAO!
    > Too busy playing dat FF-XIV:ARR doe!
    Lmao the previous one was pretty good I'd say. Far cry 3 was alright for me. Can't wait for 4 tho. And destiny, I'm loving it, but damn, it's an online game right? Which sucks since I'm more of a single player guy

    Yup yup. I've just started play FF-XII lightning returns after a long time, been a long time since I touched an FF game but I'm enjoying it. Also gonna get FFIV
     
         

  6. #6
    Indomitable Conqueror P3ĮÑ's Avatar
    Status
    P3ĮÑ is offline
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    45,864
    What's my drug of choice? Well
    what have you got? I don't go
    broke, and I do it a lot
     

    Re: Wolfenstein

    @fiend

    Agreed. .
     
         

  7. #7
    Banned
    Status
    LitAquarius is offline
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    3,325
    This user has no status.
     

    Re: Wolfenstein

    Quote Originally Posted by P3ĮÑ View Post
    Lmao the previous one was pretty good I'd say. Far cry 3 was alright for me. Can't wait for 4 tho. And destiny, I'm loving it, but damn, it's an online game right? Which sucks since I'm more of a single player guy

    Yup yup. I've just started play FF-XII lightning returns after a long time, been a long time since I touched an FF game but I'm enjoying it. Also gonna get FFIV
    Destiny is an MMOFPS with RPG Elements LMAO!
    > I also can't wait for Far Cry 4! :D
    > Lightning Returns was amazing haha!
    > Yeah we should play if you're getting FFXIV!
    > I can't wait for FFVX doe.. :D
     
         

  8. #8
    NB Psychologist Callypigia's Avatar
    Status
    Callypigia is offline
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    2,752
    Location
    Mountains
    If you don't know where you
    are going, any road can take
    you there.
     



    Re: Wolfenstein

    I had the first one on my old gateway 2000 computer. It was alright. I like Doom 1 better.
     
         

  9. #9
    Banned
    Status
    Jasi is offline
    Gender
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,663
    Location
    Somewhere
    This user has no status.
     

    Re: Wolfenstein

    Steam restricted this game to Germany players ;o
     
         

  10. #10
    Straw Hat cryhwks's Avatar
    Status
    cryhwks is offline
    Gender
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    2,113
    Location
    USA
    Screw CN
     



    Re: Wolfenstein

    By far my favorite in the series the story was awesome graphically it looked really good and it had nice variety of gameplay from not always having to shoot all the time and it multiple ways of getting into places.
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •