Page 2 of 18 « First 12345612 ... Last»
Results 21 to 40 of 349
  1. #21
    Senior Member WastedMonkey's Avatar
    Status
    WastedMonkey is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    4,978
    This user has no status.
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    try this out
     
         
    Last edited by WastedMonkey; 08-05-2011 at 06:38 AM.

  2. #22
    Pure Blood Princess ~Haruko Kuran~'s Avatar
    Status
    ~Haruko Kuran~ is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    495
    Location
    On candy mountain:D
    This user has no status.
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Kakashi Hatake.. View Post
    *Goes to the skate park, skates fast and try's to jump over the fence*

    :rofl:funny stuff
     
         

  3. #23
    Tetsu Uchiha's Avatar
    Status
    Tetsu Uchiha is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    7,988
    Location
    Yeah,Im that guy on the roof aiming a sniper rifle through your window.Hi.
    If you're reading this you've
    too much time on your hands
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Thadias View Post
    If I remember correctly -RoseLilly- Has already made an Amusement park.
    Did you bother to check recent threads before making this?
    Way to kill the mood -___- And no this was just something that popped into my head so I didnt bother,and If it isnt on the first or second pages its practicaly dead anyways.
     
         

  4. #24
    filled with hatred.. Hanrui Uchiha's Avatar
    Status
    Hanrui Uchiha is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    3,032
    Location
    in a dark tunnel,waiting for an angel to guide me
    This user has no status.
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Tetsu Uchiha View Post
    :rofl:
    ahhh..shit..it hurts!
     
         

  5. #25
    Senior Member Yüme's Avatar
    Status
    Yüme is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    12,954
    Discretion is the better part
    of valor.
     



    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Everyone watch me do a backflip!



    X_X
     
         

  6. #26
    The One With The Name
    Status
    ~Yuuki Kiryu~ is offline
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    4,481
    I unintentionally mess
    everything up... it's what I
    do.
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Haruko Chan View Post
    Yup I remember
    Well I'm just making sure it doesn't happen again
     
         

  7. #27
    Korra.'s Avatar
    Status
    Korra. is offline
    Gender
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    17,692
    Location
    On a journey in the Spirit World
    ......
     



    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by wastedmonkey View Post
    let me try also
    Im black I got this
     
         

  8. #28
    Tetsu Uchiha's Avatar
    Status
    Tetsu Uchiha is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    7,988
    Location
    Yeah,Im that guy on the roof aiming a sniper rifle through your window.Hi.
    If you're reading this you've
    too much time on your hands
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by wastedmonkey View Post
    try this out
    okay I will

     
         

  9. #29
    Echoed Melody... -Thad-'s Avatar
    Status
    -Thad- is offline
    Gender
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    3,313
    Location
    Earth
    This user has no status.
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Tetsu Uchiha View Post
    Way to kill the mood -___- And no this was just something that popped into my head so I didnt bother,and If it isnt on the first or second pages its practicaly dead anyways.
    A thread is not classifide as "Dead" until a full month passes. It hasn't been a whole month since the last time someone posted on the thread.

    But unless -RoseLilly- comes and says something about it, its none of my business. So have fun with your copied thread.
     
         

  10. #30
    Korra.'s Avatar
    Status
    Korra. is offline
    Gender
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    17,692
    Location
    On a journey in the Spirit World
    ......
     



    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Kakashi Hatake.. View Post
    Everyone watch me do a backflip!



    X_X
    *pokes you with a stick* You good bro?
     
         

  11. #31
    Tetsu Uchiha's Avatar
    Status
    Tetsu Uchiha is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    7,988
    Location
    Yeah,Im that guy on the roof aiming a sniper rifle through your window.Hi.
    If you're reading this you've
    too much time on your hands
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Sora Chan View Post
    Well I'm just making sure it doesn't happen again
    *jumps into the rollercoaster along with you*
     
         

  12. #32
    filled with hatred.. Hanrui Uchiha's Avatar
    Status
    Hanrui Uchiha is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    3,032
    Location
    in a dark tunnel,waiting for an angel to guide me
    This user has no status.
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Kakashi Hatake.. View Post
    Everyone watch me do a backflip!



    X_X
    i wanna try that too!

    laying dead next to kakashi

    Quote Originally Posted by Johninto Takashi View Post
    Im black I got this
    rofl
     
         

  13. #33
    Pure Blood Princess ~Haruko Kuran~'s Avatar
    Status
    ~Haruko Kuran~ is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    495
    Location
    On candy mountain:D
    This user has no status.
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Kakashi Hatake.. View Post
    Everyone watch me do a backflip!



    X_X
    :rofl:Your killing me...You okay
     
         

  14. #34
    Senior Member Yüme's Avatar
    Status
    Yüme is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    12,954
    Discretion is the better part
    of valor.
     



    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Haruko Chan View Post
    :rofl:Your killing me...You okay
    Yeah, i'm fine thank's .

    I'm just gonna go play on this pogo stick.

     
         

  15. #35
    Pure Blood Princess ~Haruko Kuran~'s Avatar
    Status
    ~Haruko Kuran~ is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    495
    Location
    On candy mountain:D
    This user has no status.
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Sora Chan View Post
    Well I'm just making sure it doesn't happen again
    Okay thanks for worrying
    Quote Originally Posted by Tetsu Uchiha View Post
    *jumps into the rollercoaster along with you*
    Yayy *kisses you on the cheek*
     
         

  16. #36
    Senior Member Rodukaime Namikaze's Avatar
    Status
    Rodukaime Namikaze is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    4,489
    Location
    In the thang...in the other thang.
    Just chillin...
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    I think I'll keep my spine in tact lol
     
         

  17. #37
    Tetsu Uchiha's Avatar
    Status
    Tetsu Uchiha is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    7,988
    Location
    Yeah,Im that guy on the roof aiming a sniper rifle through your window.Hi.
    If you're reading this you've
    too much time on your hands
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Kakashi Hatake.. View Post
    Everyone watch me do a backflip!



    X_X
    Hmm I may be able to do this perfectly with science.If I increase the angle by 10% and change the velocity a little...



    I regret nothing!
     
         

  18. #38
    Pure Blood Princess ~Haruko Kuran~'s Avatar
    Status
    ~Haruko Kuran~ is offline
    Gender
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    495
    Location
    On candy mountain:D
    This user has no status.
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Kakashi Hatake.. View Post
    Yeah, i'm fine thank's .

    I'm just gonna go play on this pogo stick.

    Funny funny stuff
     
         

  19. #39
    filled with hatred.. Hanrui Uchiha's Avatar
    Status
    Hanrui Uchiha is offline
    Gender
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    3,032
    Location
    in a dark tunnel,waiting for an angel to guide me
    This user has no status.
     

    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Kakashi Hatake.. View Post
    Yeah, i'm fine thank's .

    I'm just gonna go play on this pogo stick.

    i..a...aint..gonna do that *dead*
     
         

  20. #40
    Korra.'s Avatar
    Status
    Korra. is offline
    Gender
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    17,692
    Location
    On a journey in the Spirit World
    ......
     



    Re: Tetsu's Amusement Park :p

    Quote Originally Posted by Kakashi Hatake.. View Post
    Yeah, i'm fine thank's .

    I'm just gonna go play on this pogo stick.

    o_0 *Looks at you* I feel like im watching Jackass
     
         

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •